Kyra kan vast staan, voetjes geven zonder weg te trekken.. meelopen aan het halster, afgespoten worden..

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

.
Maar zit niet in de Welshjes dus zou niet kunnen zeggen welke het beste is voor jouw merrietje. Het percentage lijnenteelt zou ik me persoonlijk niet druk om maken, maar dat komt vast ook omdat die percentages bij Arabieren aardig hoog liggen. Daar kom je zelfs wel eens halfbroer x halfzus tegen (al is dat wel een uitzondering). Een beetje lijnenteelt kan ook heel goed uitpakken.
Ze staan wel apart, maar als hij dicht bij de draad komt vliegen ze hem aan.. Dus de eerste nacht heeft hij maar even op stal geslapen om de rust te bewaren. Gisterochtend snel het land wat anders geheind, en de nieuwe bij de andere jaarlingen gezet. Dit gaat super goed, alleen moet Rahnanah er straks echt tussen de hengsten vandaan.. Nu gaat dat nog niet want dan wordt Shoukran onrustig en gaat door de draden heen
Eerst de heren maar even aan elkaar laten wennen onder toezicht van onze prinses
Dan gaat het straks vast beter. Daarna gister de hele dag gewerkt, en vanochtend het zomerland weer in 3 stukken verdeeld, en even lekker met het jonge spul getut.

Snoevie schreef:Ravina is vandaag 320 dagen,nog 20 dagen tot de uitgerekende datum
ennn leuk nieuws,degene bij wie ik mag logeren op het terrein,heeft een cam voor Ravina geregeld,met een klein tv-tje erbij,hoef ik niet steeds mijn bed uit te rennen 's nachts!

alleen hoef ik dan niet elk half uur mijn bed uit maar kan ik gewoon even een blik werpen op de tv KootMiraDrum schreef:jennyk schreef:als ik dat doe kan ie de afmeting niet bepalen en plaatst ie ze niet
Wat is de link van het album waar ze in staan? Mooie merrie hoor!
Had jij niet ook een Cremello?