wat een schattig bokje! echt een poepie en die zwarte laarsjes geweldig! mijn buurvrouw heeft 2 geiten en die hebben allebij een 3ling zo schattig maar die zijn allemaal bruin is dan ook weer erg saai, dat gevlekte vind ik veeeel leuker.
Heb van de week een camera voor in de stal met infrarood voor in het donker gevonden en krijg hem na het weekeind binnen hoop ik dan maar meteen kijken of ik hem kan instaleren vind het zo leuk om eens te zien wat de pony's nou zo al uit spoken als ik er niet bij ben.
yfande
Geplaatst: 13-02-09 10:49
Belgengek, die cavia is echt breder dan dat ie lang is, wat een prachtig nestje trouwens.
Gem
Geplaatst: 13-02-09 11:22
Nou Belgengek, de mamscaaf had zeker een onderstelletje met lego-wieltjes nodig ?
zit overigens méga te stressen... zondag is het de eerste hengstenkeuring van dit jaar (ICS België en 2 weken later HK ICS Nederland) en de ggk zoon van één van mn merries gaat voor de werkproef...alsof dat niet genoeg spanning is komt er ook een 2jarige zoon van hem naar de keuring (en dus kleinzoon van ANgel) en 2 weken later nog een 2de zoon... ben zoooooooooooooooo nerveus! hoop zo dat ze goedgekeurd worden... vooral van die van nu zondag ben ik heel erg fan
mooie hengst Frenia...dan zie ik je mss daar Zondag ...Ga ook met Romabel...gewoon om te zien wat ze na een jaartje van hem vinden nu...altijd leuk toch ?
Wat een gaaf geitje! Leuke tekeningen ook, koppie is om op te vreten...... Frenia, ook een mooitje zeg! Spannend, zal duimen voor een goed resultaat. Joto; goeie rek-oefeningen dat drinken
@ TM; HEBBENNNNNN Ow wat een supermooi beestje... @ GEM; geloof het of niet, ze lief gewoon nog ''normaal'' (al leek het soms net een eend..) en elke dag at ze een bak vol brok leeg terwijl ze normaal de ene dag brok de andere hooi krijgen ! @ FRENIA; Wauwie wat een stelten ! knappe kerel hoor, hou ons op de hoogte !!
@AMANDAKE, was laatst op hyves op n profiel van iemand uit drenthe die had een veulenfoto van 'een' romabel op de hyve leek precies op de jouwe, zelfde?? @QUINTUSGL: hoe ist met porva dr been nu? @JOTO: ze heeft zelfs nog krullen op dr bips haha mooi hoor ! heerlijk arrogant kan ze kijken zeg
BG; nog wel een beetje dik, maar niet warm en ook dunner als ervoor. We wandelen nog steeds en af en toe onder het zadel maar ik merk dat ze dan toch vaker verstapt.
PercyLeen
Geplaatst: 13-02-09 13:07
Dat ie wat minder lijkt kan ook komen omdat ik de foto's van iets verderaf heb genomen dit keer! Maar eerder werden ze na wat beweging wel weer wat minder en dat gebeurd nu niet meer!
vanessa ik hou me dan wel gewoon een beetje vast aan jouw merrie! Ben benieuwd of het lukt met filmen!
Wat een lief geitje/bokje komt er voorbij! Hoog knuffelgehalte!
@Quintugsl; dus er is toch een klein beetje vooruitgang? en naast de fiets dan laten lopen, is dat geen optie? deed ik eerder met mn paar veel, die mocht ik niet belasten door erop te rijden en wandelen werd ik zelf zo moe van.. die had een scheur in dr pees toen.