Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat ziet er nog niet veelbelovend uit haar uier.
, een paar andere paarden in de gang hebben koorts en ze willen eerst weten waar dit vandaan komt, Libby gelukkig nu nog niet. 

... hebben jullie hier ervaring mee?
, ze was zo mooi ook.
) was ook zo een klein monstertje, en de mama was en is de allerliefste, nooit boos op haar kind. Als we de stal in liepen gaf de kleine ons al gauw trapjes of bokjes
, Sofie, het veulen, is nu de liefste van alle paarden, en zal nooit trappen juist, maar wel een eeuwig prinsesje. En mama nog steeds super lief naar haar.
nu nog redelijk te overzien maar over een aantal weken zal ze nog groter zijn en meer kracht. Als het echt te ruig wordt ga ik wel mijn andere merrie er bij zetten. Al is moeders nog wel erg beschermend.
en een draverruin, later zijn daar nog een bwp paard en ander veulen als maatje bijgekomen, maar natuurlijk pas begonnen toen ze een kleine 2 maanden was denk ik.
Hier vorig jaar alleen een dood veulen en 4j geleden een dood veulen door ziekte, voor de rest gelukkig nog niet al te veel tegenslag gehad op dat gebied. Dan ben je toch extra blij als het er gezond langs staat. 

ergens idd maar goed dat ze in de baarmoeder gestorven is, anders is het dubbel naar als je dr ook nog moet laten inslapen. Hopelijk knapt je merrie snel op. Klinkt als een heftig herstel traject 

en daar was alles wel inorde mee? Dr uier heeft nog wel wat te gaan idd 
Maar tegen ons weet ze perfect waar de grens ligt. Zou me niet teveel druk maken erom. Gewoon consequent blijven corrigeren.
super blij mee. Nu nog even aansterken en dan mag hij 24/7 naar buiten in de grote weide.
ze is iniedergeval flink aan het kont schuren op het moment. 

Maar zo te horen valt het gelukkig nog redelijk mee met Fleur.