Pfff hier gisterenavond heel verdacht gedrag. Maar nog steeds geen veulen... zou wel eens gaan mogen.Pepper had ik vannacht ook wel verwacht!
Leuk al die overdragers.. ik hoop er dit jaar niet bij te horen, maar zal ook wel dat geluk hebben Ik had verkeerd geteld bij Amber. Ipv van 307 zit ze al op 312.. Toch leuk
Skaay Gefeliciteerd, Prachtige kleur vind ik dat !Mooie foto's van Woezel !Go Pepper !!Vulina, puhhh een jaar alweer ! Nou hopelijk schiet ze eens op ! Spannend pepper ! Zet eens door !Suffie dat had ik ook een keer, heb bokt toen opnieuw opgestart zegmaar en toen deed hij het ineen wel ! Seven heerlijke foto's !Cardy, die is lekker gegroeid ja !! Heerlijk die foto'sPffffff nog geen baby's ! Kom op jongens
Knolselder schreef:343 en 337 hier En stiekem komt Roos er ook aan met 315...Dat is nog niks joh. Amber droeg nog 20 dagen meer Dus je kan nog veel langer moeten wachten ondanks dat ze een mini zijn
Vulina heb je ondertussen al luciferstokjes in gebruik genomen. Ik was na 3 nachten al wrak, laat staan jij na zoveel nachten eruit
Dustinlover schreef:Knolselder schreef:343 en 337 hier En stiekem komt Roos er ook aan met 315...Dat is nog niks joh. Amber droeg nog 20 dagen meer Dus je kan nog veel langer moeten wachten ondanks dat ze een mini zijn Zeg zo een dingen niet Rowan!
Kom Pepper,je mag wel nu,lijstje met voortekenen is afgewerkt.Luna dat ziet er ook beloftevol uit!Vulina Voor jou een dikke knuffel. Ik geloof altijd,als je het écht écht beu bent,dat het dan heel dichtbij is. Het mag ook wel!
Nog een paar fotootjes van Rosie vrijdag. Dit weekend was het gelukkig minder koude wind en kon ze heerlijk zonder dekentje buiten.
Vandaag voor het eerst iets bij geslapen man wat leef ik mee met de mensen die nog wel waken.Heerlijk hoe nigrante rond springt, echter genietenCardy wat is Roma gegroeit, reuze benieuwd wat ze aan het bakken is. Word vast een knapperdVlinder is tonnetje rond zeg en de uiertjes lijken er ook klaar voor Kom op pepper we willen je of haar nu wel eens zien Marley ook al flinke uiersVulina jeetje een jaar vol en nog niets, dat moet toch wel een bloed mooi veulen worden zolang als ze daar al op zit te perfectioneren Knolselder ook nog niets wat laten de dames ons wachten dit jaarEn in het kader van veulen filmpjes dan ook een korte van Noble 1 dag oud