KBK, gefeliciteerd met jullie huwelijk, mooie dag gehad?
Sara, is Marley al gescand? En??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nadat ik de laatste keer 2 uur gelopen/gevochten had met een van de paarden hier die koliek had, ben ik overgestapt op een andere VA... AniekR schreef:Cynthia, ik ga beide dagen. Slaap dan daar in de buurt. Dus gezellig om even te meeten inderdaad!

pretty schreef:Cynthia haa die eerste had ik nog niet gezien denk ik,die hengst voor Fie. Ik vind die ook wel heel leuk moet ik zeggen! Misschien ook wel het mooist gebouwd van de drie. Staat hij ook in Belgie?

R12312 schreef:Zo nog anderhalve maand te gaan. Vanavond ff geregeld dat alles live te volgen is en dus ook op mijn telefoon. Wel zo prettigOverigens voor anderen: Equinovum is echt een aanrader!
linda2008 schreef:Hoe doen mensen dat eigenlijk die gewoon full time werken en niet vlak bij stal werken? Neem je vakantie? Dat is eigenlijk het enige wat ik voor mezelf voor volgend jaar kan bedenken. Maarja als je bijvoorbeeld 2 merries drachtig hebt, kun je toch moeilijk 2 keer achter elkaar vakantie nemen....

Wat is hij mooi getekend!! 
)
pico is inderdaad een pluizebolletje nu 
Groot gelijk dat je bent overgestapt!
) Maar Dais is ook een hele duidelijke merrie. Haar banden worden slapper, haar uier vult en zodra er druppels aan hangen, blijf ik er slapen en dan is het er binnen één a twee nachten. Merrie uit het boekje.
Doordeweeks scroll ik alleen even snel om te scannen op echt belangrijk nieuws, verder reageer ik dan weinig, omdat ik lekker met vriendlief op de bank hang. Dan moet ik in het weekend vaak 10 bladzijdes bij reageren 
)

dat kun je toch allemaal niet meer met elkaar vergelijken?!!