AniekR schreef:Cynthia, ik ga beide dagen. Slaap dan daar in de buurt. Dus gezellig om even te meeten inderdaad!
Gaan we doen! 
Neonlight, bedankt voor je feedback. Ik zal er rekening mee houden in mijn hengstenkeuze 
Die pluizige Pico, wat een dotje 
Floor heeft echt een mooi, drachtig buikje! 
Zo, Luna, wat een verschrikkelijke bounce-buik!
pretty schreef:Cynthia haa die eerste had ik nog niet gezien denk ik,die hengst voor Fie. Ik vind die ook wel heel leuk moet ik zeggen! Misschien ook wel het mooist gebouwd van de drie. Staat hij ook in Belgie?
Hij staat in Cothen, vlakbij Utrecht, dus voor mijn doen heel dichtbij 
Hij is vorig jaar Adult Champion Sectie D en Reserve Overall Champion Sectie D geworden en een tijd geleden 6e bij de Royal Welsh.
Gefeliciteerd met je nogmaar100dagen-mijlpaal, Kiki!
Ik ben ook al een week aan het aftellen, maar moet nu nog 15 dagen
Gefeliciteerd met je 200dagen-mijlpaal, Bianca! 
AZ, fijn dat je huis eindelijk verkocht is! Dat is weer een zorg minder en ik denk zomaar dat je niet kan wachten tot 2017 
Aniek, ook gefeliciteerd met je mijlpaal!
R12312 schreef:Zo nog anderhalve maand te gaan. Vanavond ff geregeld dat alles live te volgen is en dus ook op mijn telefoon. Wel zo prettig

Overigens voor anderen: Equinovum is echt een aanrader!
Ja, super he? Heb ik met Fiore ook gehad. Heerlijk vanuit mijn bed nog even op de cam kijken. Ik heb een betere nachtrust gehad dan bij TiSento, waarbij ik meerdere malen 's nachts in de stress wakker werd, omdat ik bang was dat Dais lag te bevallen en dan sprong ik maar weer in de auto voor 9 km om Sjees te zien snurken en dan kon ik weer terug
En Floor van Equinovum is ook een supertof mens!
linda2008 schreef:Hoe doen mensen dat eigenlijk die gewoon full time werken en niet vlak bij stal werken? Neem je vakantie? Dat is eigenlijk het enige wat ik voor mezelf voor volgend jaar kan bedenken. Maarja als je bijvoorbeeld 2 merries drachtig hebt, kun je toch moeilijk 2 keer achter elkaar vakantie nemen....

Ik heb de vorige keren het geluk gehad dat ik met mijn manager kon afspreken dat ik zou bellen zodra het geboren was en dan twee weken vrij kon krijgen. Ik heb nu weer een andere manager, dus ik zal het van de week met hem bespreken, maar ik verwacht geen problemen.
Crines, gefeliciteerd met de mijlpaal!!
Staart bandageren doe ik ook niet, omdat het niet heel goed is voor de staartwortel en ze leggen hem vaak netjes een heel stuk naar achteren 
Marije, GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!
Wat is hij mooi getekend!! 
Met Dais gaat alles prima. Vandaag weer zwangerschapsgym: rondje van 3 km waarbij we 4x 300 meter hardgelopen hebben (tenminste.. ik... voor haar was het een sukkeldrafje
)