Blacksmurf: jeetje wat een verhaal zeg.. je hebt idd wel echt een vechtertje! hoop dat de rest allemaal gewoon voorspoedig mag voorlopen en dat je vooral lekker kunt gaan genieten!
ja alles goed gegaan, ik ging voeren en zag dat shinda melk lekte, dus ben meteen voor de camera gaan zitten, toen ik boven was maakte shin rare bewegingen met haar buik, ging liggen. toen hebben we de buurman gebeld, de pootjes waren er al. even samen getrokken en tadaaaa..... daar was ze! ze gallopeert al door de stal, moet nog wel drinken zo, maar de vorige eigenaar van shinda is onderweg, die zal zo wel even helpen als dat nodig is.....
KootMiraDrum
Geplaatst: 21-04-09 23:35
BS wat een vechtertje! Lisette, gefeliciteerdddddddddddd! Mooi kind hoor!
Blacksmurf, wat een verhaal, en wat een pech zeg. Hopelijk is dat nu over en kun je echt gaan genieten.
Frenia, linkertepel geeft dus minder aan. Zullen we maar rechts testen, schiet het tenminste op.
Verder vind ik het wel grappig om te lezen dat er heel veel denken dat het veulen direct wel met de merrie meeloopt de stal uit. Heb ik nog nooit meegemaakt, en jullie hebben dus hele normale veulens.
savath
Geplaatst: 22-04-09 07:30
proficiat met de pracht veulens.
Wat gaan jullie toch altijd erg snel zeg. Ik kan wel vaak bijlezen,maar reageren op iets wat 15 pagina's eerder stond is vaak niet te doen;
L'raidja haar vocht begint meer en meer kleur te krijgen,maar ik denk dat het nog wel wat gaat duren. Kan dus nog rustig slapen!
Hier vandaag een mijlpaal, Punette zit nu op 340 dagen! Verder is er bij Punet niks veranderd.
Lucy_1
Geplaatst: 22-04-09 07:53
Lisette.... Gefeliciteerd! T'is een knappert zeg!
Tjee... Mira tjoepkes....
Punette op 340 dracht!
Dat was hem weer effe snel....
Jildou.... 310 dagen dracht.... Foto van gisteren...
yfande
Geplaatst: 22-04-09 07:57
Blacksmurf, wat een vechtertje, super ! en een prachtige naam.
Liesette, gefeliciteerd met je prachtig veulentje.
schorppie
Geplaatst: 22-04-09 08:01
Iedereen gefeliciteerd met de veulens. Hier is het vannacht rustig gebleven. Laura zit nu op 343 dagen en heb vannacht voor het eerst op stal geslapen. Ik vond haar gisteravond in stal toch net anders als anders ondanks dat ze nog niet aan het harsen is. Maar helaas niks geboren.
Anoniem
Geplaatst: 22-04-09 08:07
Blacksmurf, wat een verhaal zeg! Gelukkig is alles goed nu.
Lisette : gefeliciteerd met het veulen. Tis een plaatje Was er nog een reden dat jullie gingen trekken, of doen jullie dat altijd?
Hier ook verbaasd door de opmerkingen. Bij mij wilden die veulens ook nooit mee uit stal. Liever de bekende omgeving zonder mams, dan alleen met mams mee naar allerlei rare dingen, want als het veulen maar zielig genoeg pruttelt komt mams toch wel teruggedenderd
Kan iemand mijn gegevens in het lijstje aanpassen. Gezien de tekenen van de merrie heb ik verder contact opgenomen met de vorige eigenaar, waardoor ik nu weet dat de dekdatum eerder blijkt te liggen. Dus uitgerekend op 1 mei en vandaag 326 dagen. Zegt natuurlijk nog niks met een merrie die vorig jaar 357 dagen gedragen heeft.
manueeltje84
Geplaatst: 22-04-09 08:40
Iedereen gefeliciteert met een mooi nieuw jong grut
Bij ons wordt het nu langzaam ook spannender! Veronique nog 6 dagen en woodstock nog 8.....
Gem
Geplaatst: 22-04-09 08:42
Lisette (en Jodym?) proficiat met jullie knappe kind! Blacksmurf: hoop dat de rest van de veulentijd zonder problemen is!
manueeltje84
Geplaatst: 22-04-09 08:43
En wet look wordt morgen alweer geinsemineerd! Als ze mjeteen pakt, zitten we ongeveer op dezelfde datum als dit jaar