Foto's

Check de buik van Vank hier

Uier:
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
twinkel schreef:Hoi,
Honey ligt plat in de stal te puffen en kreunen.
Mijn man zei dat alles rond de vulva slijmerig is. Ik heb beloofd dat ik waak, heb toch teveel pijn om te slapen....
Hoop wel dat ze er nu gauw af is.
Goh Libke, ik wist niet dat jij ook nog een drachtige merrie had. Leuk en spannend. Merrie ziet erg goed uit.
Tinne wat een superstal! als ze daar haar veulen niet veilig kan uipoepen dan weet ik t niet meer...![]()
En ik vind Ivanka wel dik. Ik merk zelf dat alle foto's een beetje minder dik lijken.
iedereen die vannacht merries, melk, uiers achterwerken enz. gaat bekijken heel veel succes.
Ginger 18: Is zomaar een gezegde. We zijn allemaal druk met as geboorte het houdt ons bezig.
twinkel schreef:Ik wordt er zolangzamerhand behoorlijk radeloos, ongerust en moe van......Honey wil haar veulen blijkbaar nog niet de grote wereld insturen.
Vannacht heeft ze na tig uur pittige weeen, zelfs haar brokken nog weer opgegeten. Om 4 uur ging ze weer staan en kreeg je het idee dat ze dacht zo daar ben ik weer...
Ik snap er niks meer van....![]()
Komt dit zo vaker voor? Het zal wel met de ligging van het veulen te maken hebben.