Prachtig hengst veulen genaamd Quick , Ze laat em mooizaam drinken slaat snel naar hem uiteindelijk heeft die gedronken en heeft de da spuitje aan zoè gegeven voor nageboorte die is er nu ook uit moet er morgen ochten vroeg weer heen om de merrie vast te houden zodat die rustig kan drinken ipv die gelijk klap krijgt .. baal daar echt van ze slaat dan echt lelijk en raak terwijl ze ook weer heel gek op em is met likken en in de gaten te houden.. is allemaal nog erg spannend mede door het moeilijk laten drinken maar houden de moed erin ze laat het in iedergeval toe als we der vasthouden nu ga ik lekker gauw slapen !
ual_95
Geplaatst: 08-03-21 04:59
Merrie!!!
Fotsy
Geplaatst: 08-03-21 05:34
Gefeliciteerd ual eindelijk en een merrie geweldig
Am pfff lastig ik begrijp dat je het niet vertrouwt
Blij dat hij drinkt. Je zal de merrie de eerste dagen beter af en toe om de paar uur eens vasthouden. Moesten wij bij het laatste veulen ook doen. Merrie sloeg niet maar jankte de boel bij elkaar en wilde niet blijven staan. Had eerder de indruk dat dit kwam omdat er een hengst aan haar zat dan dat het de druk van uier was. Want die was niet eens helemaal vol. Was raar nog nooit gezien.
2 dagen niet gekeken, 13 pagina's en 5 veulens verder
Caesar, Florie71, knolselder, sannahtris, ual_95 gefeliciteerd met jullie knappe veulens
@knolselder, zo lag ik vorig jaar ook: Ik werd wakker, keek op de camera en dacht eerst dat er een gans oid bij liep (stonden 24/7 buiten en liepen wel vaker andere dieren) bleek er ook een veulen naast te lopen
Al_Zawraa
Geplaatst: 08-03-21 06:55
Ual, gefeliciteerd! Eindelijk! En een merrie, wat wil je nog meer
Sannahtris, wat vervelend dat hij niet goed mag drinken. Dat deed Aleeyah bij haar eerste veulen ook. Ik zou haar alleen de eerste dagen (totdat ze het wel toelaat) echt elke paar uur vasthouden, vooral die eerste dagen is het zo belangrijk dat hij genoeg binnen krijgt.
Knolselder, dat is een verrassing! Gelukkig alles goed gegaan. Gefeliciteerd!
Ual_95, heerlijk hè dat slaapgebrek. Hier ook wallen in aantocht.
Dddara, ik zou hem open laten snijden en goed in de soda zetten. Uit zichzelf knapt hij uiteindelijk ook open en kan er net zo goed vuil bij komen. Een zweer kan ze goed zeer doen en meestal is de pijn vrijwel direct weg na het opensnijden.
Olga89, Rot letter inderdaad die R. Hier ook al moeite met namen bedenken.
Ceasar, hij is prachtig
Xkmmtje, gefeliciteerd en succes met de andere 5 die nog moeten.
Welkom Chadje.
Am, spannend... Hopelijk valt het mee en houdt ze het veulen veilig binnen met behulp van de regumate.
Sannahtris, gefeliciteerd!
Vulina nog steeds niks?
Jaaa Ual_95! Gefeliciteerd!
Kabayo
Geplaatst: 08-03-21 07:44
Gelukkig ging het al wat beter sannahtris. Hopelijk gaat het drinken straks probleemloos.
Ual hehe! Ze moest nog en kolletje erbij tekenen! Wat een lieverd
Dustinlover met een snelle slaperige blik dacht ik bij de foto van lana dat er een veulen achter stond wat hebben ze beide een puntbuik zeg!
Sannah het is belangrijk dat je veulen regelmatig drinkt. Ik weet niet hoe veel uur je er nu tussen hebt, omdat je aangaf dat je "morgenochtend" weer ging.
Sannahtris gefeliciteerd!! Maar wat vervelend dat de merrie zo reageert. Ik heb dit ook gehad met een maiden, heeft een aantal spannende uren opgeleverd maar toen ze het eenmaal door had was het een super mama. Ik hoop dat dit bij jou ook gebeurt. Inderdaad niet te veel tijd er tussen laten nu hoor!
Ual hehe, daar is ze! Wat een knapperd, gefeliciteerd!
Vulina nog niks???
Nieuwen welkom.
AM hoop dat het meevalt, goed dat je de DA erbij hebt gehaald. Laat ze het nog maar mooi een poosje binnen houden.
Sannahtris van harte gefeliciteerd! Ik hoop voor jullie dat het allemaal snel makkelijker gaat. Ual van harte gefeliciteerd! Wat een schatje, ze zijn het wachten dan zeker waard!