geen idee,merrie lag verdacht stil en de cam is nu uit gezet....in de update zeggen ze in elk geval alleen dit;
''This little one was a filly, and was backwards, upside down, and a red bag.. Owner has asked for the cam to be cut. She had the vet on the phone and another cam owner trying to help.''
niks over de merrie dus hopelijk is die enigszins in orde..
Wessa is betrapt op schuren..! vanmorgen toen vriendlief uit bed moest zag ik op camera dat madam mooi met haar kont tegen de muur aan stond te schuren..ze werd flink geplaagt door het veulen..elke keer ging ze naar haar buik kijken..ze ging ook zelfs zown beetje bij haar uier kijken..
Mendy heeft haar staart plat op de kont, begint een punt kont te krijgen (daar gaat haar lekkere kontje ) en gooit haar melk ipv. IN de uier, VOOR de uier.. veulen gaf gisteren een trap, die 'uier' van haar klotste helemaal heen en weer
cynthia: lief dat je er naar vraagt. Het gaat prima met mijn dames. Ze groeien goed (vind ik) en Sjanty is nog steeds lekker actief met rijden! Nog maar 6 en halve week, dan is zij al uitgeteld!
Jha inderdaad, ze draagt al bijna 2 weken over Nog even kleurenkansen berekent:
50.00% -Chestnut 43.75% -Bay 6.25% -Black
Cynthia82
Geplaatst: 09-04-11 10:36
Fijn dat alles goed gaat, Jenny Plaats je snel weer foto's? Vooral van die veel te mooie valk van je? Wanneer is Larouscha uitgerekend?
Alice01
Geplaatst: 09-04-11 10:37
gefeliciteerd muzefee!!!!
Jeetje inowa dat lijkt me echt een nachtmerrie zeg daar ben ik ook zo bang voor.
AGarcia spannend hoor volgens mij zijn onze paardjes precies even lang drachtig tja essie dat woord na de bevalling maar eens een dagje kuuroord om de wallen weg te werken straks vannacht weer twee keer wakker gebeld door madame maar er as nog niets te zien op het schermpje. toen ik vannochtend bij haar ging kijken waren de uiers behoorlijk gegroeid en er zit nu toch echt een ieniemiene drupje aan haar uier. daarnaast zat haar waterbak vol met haren van het schuren en heeft ze haar staart nog hoger en schever.
hier en beetje onduidelijke foto van haar uier.
Cynthia82
Geplaatst: 09-04-11 10:38
Je onderschrift, Alice!!
jennyk
Geplaatst: 09-04-11 10:40
Cynthia82 schreef:
Fijn dat alles goed gaat, Jenny Plaats je snel weer foto's? Vooral van die veel te mooie valk van je? Wanneer is Larouscha uitgerekend?
Ik zal snel weer foto's maken. Larouscha is 4 juni uitgerekend. Die was afgelopen maandag precies 9 maanden drachtig. Er zit 10 dagen tussen mijn dames.
@ Alice, ja volgens mij ook Ik ga er vandaag, gewapend met camera, weer heen En als ze dan weer haar uier weg heeft gedraafd, dan weet ik het ook niet meer.. Maar ze maakt lots of uier met goed weer en het was gisteren en vandaag goed weer
Ik vind het dus erg grappig zoals je het geschreven hebt
Ja he? Die hadden we vannacht al een beetje met 3 veulentjes.... En toch vraag ik me af of sommige veulens niet al stiekem geboren zijn, maar de baasjes zich nog niet gemeld hebben...
dat betekend dus dan ik 4 weken heb gewaakt wil ik niet weten hoever mijn wallen zijn gezakt, moet ik denk ik oppassen dat ik er niet over ga struikelen hahahahaha