Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
zitake schreef:*zucht* Ligt het nou aan mij en ben ik 1 grote zeur of wat? Ik zet gisteravond 3 emmers voer klaar, voor de boxen, wel met 2 meter tussen, want ze zouden er nog over kruipen om er bij te komen, kom ik vanavond op stal, wie staan daar nog steeds, de emmers, gevuld en wel. Hoe moeilijk is zoiets, of kun je daar nou echt over kijken. en waar ik me nog het meeste zorgen over maak, weer geen hooi meer en merrie die echt stro binnenschrokt. *zucht* wat moet je daar nou mee, ik ga het er dit weekend toch even over hebben. prima pensionstal, maar op die manier is er ook niks aan.
melanie_h schreef:Ik ben dus nu ook superblij met mijn oom. Ik heb nu een oude varkensstal ter beschikking die we helemaal verbouwd hebben tot ministallen, heb mijn eigen weien. Heerlijk geen gezeik meer met die rotpensionstallen. Ik ben zelf ook echt een perfectionist soms tot ergernis van mijn vriend, maargoed mijn paardjes moeten in 5 sterren leven kwa schone stal, schoon water, fatsoendelijk hooi enz
melanie_h schreef:Wat daar mis mee is???
Een hele hoop dit is een ernstige afwijking waar je echt niet mee verder wil fokken!
Ik heb even een topic gezocht dat je maar eens rustig door moet lezen.
[VN] Onderzoekers vinden locatie van dwerggroeigen bij paarden