KEI LEUK!!!! Iedereen ook weer succes met waken!
x
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neonlight schreef:Slecht nieuws heb ik voor je KMD. Ik kwam vandaag op 8,5! En het was beduidend geler! Had het al afgeveegd, toen schoot me te binnen om het uit te proberen om dat ding langer te laten liggen. Dus nog wat druppels erop, dit keer van de linkerspeen, en toen zat ze op 6,5.
frenia schreef:vraagje voor de melktesters:
het is me toen bij Angel al opgevallen, maar gebeurt me nu bij Tink weer en ik las ergens hetzelfde bij neonlight!!!
bij angel kreeg ik namelijk verschillende waardes naargelang uit welke speen ik melk testte! uiteindelijk heb ik me aan 1 speen gehouden en altijd diezelfde gebruikt.
nu bij tinkerbell vandaag toevallig ook melk uit beide kanten getest en ja hoor! links gaf de refractometer een waarde van bijna 11 en rechts 13!
suffie schreef:Frenia wat een ontzettend mooi veulen!! En Hariaatje ook gefeliciteerd met je veulen, er lijkt me niets mooier om als veulen in de kudde te worden geboren.
Ik heb vandaag nog een flinke buitenrit met mijn drachtige dame gemaakt. Ze had er goed de vaart in en hebben zelfs nog een heel stuk gegaloppeerd en dan echt niet rustigVoordeel van een dikke merrie is dat je lekker op haar kont kunt staan, want die is ook lekker breed
![]()
http://i53.photobucket.com/albums/g45/s ... C09508.jpg