Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

4 juni, stomme is dat ik er toch nog steeds naar toe aan het rekenen was, al vanaf 14 maart. ben blij dat het nu voorbij is, dat sylke 30 dagen drachtig is, daar kan ik me beter op richten 

Neon is op dinsdag de laatste keer geïnsemineerd, en afgelopen dinsdag gescanned, dat is dag 15 geweest. Alleen was ze volgens de DA langer drachtig, minstens 16 dagen. Ze is nog even langer hengstig geweest dus. Schouwhengst zal wel een lekker ding zijn geweest. 
 draaakje schreef:ben blij als vandaag over is, voelt toch raar, sylke zou vandaag uitgeteld zijn4 juni, stomme is dat ik er toch nog steeds naar toe aan het rekenen was, al vanaf 14 maart. ben blij dat het nu voorbij is, dat sylke 30 dagen drachtig is, daar kan ik me beter op richten
 , zal een raar idee zijn. Maar een maand drachtig is ook een feest!                                                         Sjoert schreef:Jij kunt er niks aan doen/
  Ze is knapper op de foto's dan in het echt. 
  Hoewel er toch ook niet echt veel fout aan is, is het niet een "wauw" merrie om in het echt te zien. Mijn hengst daarentegen wel. Dat is ook mijn droompaard en mijn grote trots.                                                         
. Nu effe lekker rusten, toch vier uur met de trailer onderweg geweest, best vermoeiend.                                                         

mijn merrie heeft mogelijke kans op 2ling dracht en zit maandag op dag 17. is dat gewoon normale dag (geteld dan) om te scannen of ni?  dag 15 en 16 zijn zaterdag en zondag hahaha. en ja vrijdag is dag 14 maar weer zo vroeg..
 )

Die moet nog gescand worden trouwens.