Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ozzyke schreef:Ok bedankt voor die tip, maar voller dan dit moet de uier toch wel worden niet?
Ik heb net nog eens op haar dekbon gekeken, ik ben uitgegaan van de eerst gedekte dag, dat is op 13-5-07 geweest tot 20-5-07 maar, daarna nog eens van 6-6-07 tot 13-6-07, is het dan wel logisch dat ik die eerste dag aanhoudt, of concludeer ik hieruit dat ze na de eerste cyclus weer hengstig is geweest en weer gedekt?
Cheveyo schreef:ozzyke schreef:Ok bedankt voor die tip, maar voller dan dit moet de uier toch wel worden niet?
Ik heb net nog eens op haar dekbon gekeken, ik ben uitgegaan van de eerst gedekte dag, dat is op 13-5-07 geweest tot 20-5-07 maar, daarna nog eens van 6-6-07 tot 13-6-07, is het dan wel logisch dat ik die eerste dag aanhoudt, of concludeer ik hieruit dat ze na de eerste cyclus weer hengstig is geweest en weer gedekt?
Dan hebben ze haar weer moeten dekken omdat ze hengstig is geworden.
Mijn merrie is ook gedekt door Rakker. Laatste dekking was 26.6.07 en ik houd voor haar 334/335 dg na die dag aan. Dat komt voor ons op eind mei.
mirm schreef:Ik ben zo verliefd op mijn veulentje, het is echt geweldig! Ze is vanavond een week oud en is al een echt bijdehandje! Ze kan al hard scheuren in de binnenbak! Met welke leeftijd doen jullie ze voor het eerst naar buiten met deze kou??
_Marlijn schreef:Unaira: Gefeliciteerd! Hij is leuk.
Suelza: Heel vervelend die onzekerheid. Maar je kan niet veel meer doen dan afwachten.. (of een echo doen in een kliniek) Je moet maar goed op alle tekens letten!
peetorlan schreef:Wahahaha dus ff DNA laten trekken als het eerder komt hihih.
Dan weet je van welke hengst het is