Macy en Kyra/Fleur, Cheyenne (die krijgt ook al een dikke buik hoor!) , Tess, en voor de rest switch ik wat heen weer tussen de cams. Het is natuurlijk overdag in Amerika, dus dan gebeurd er meestal niet zo veel...
Ja ik volgde Lacey ook al vanaf augustus en toch heb ik haar gemist.... Flair volg ik ook al bijna vanaf die tijd ben benieuwd wanneer zij haar veulen krijgt
Bij dezelfde stal, Rockin B Paints staat in stal 3 een nieuwe merrie, komt daar een veulentje krijgen, is een maiden mare en haar naam is Dancer....ze is in april uitgerekend, maar vertoont nu al wat verschijnselen!
"Baby has had a drink, but not from mom yet. Vet will be back this after noon, Lacey has turned plum mean to us, not letting us work with or near the little one, so we are being real careful not to spook her any worse than she already is. Hoping that baby will find the milk bar on her own, but time will only tell right now. Both mare and foal had a hard delivery, both are tired and worn out. Lacey has been giving medicine for pain and is seeming to want to lay down more and more. I am still in contact with the vets. All prayers are needed now!!"
He jakkes...ik hoop echt dat alles goed komt, was inderdaad een zware bevalling en ook nog een Red Bag, wanneer de DA komt zal hij wel een kalmeringsmiddel aan Lacey geven zodat ze haar kunnen nakijken en ook het veulen kunnen helpen met drinken....arme Lacey...