Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Loolapelooza schreef:Vanta moest vandaag hengstig komen en ze is het (nog) niet.![]()
Zaterdag komen ze schouwen en morgen bel ik alvast voor een afspraak voor te scannen. (kan hem nog afzeggen als ze toch hengstig komt)

Nog 1 dag voor de 100 dagen mijl-paal
Nicole288 schreef:Krissie1985: nu 40 dagen? Dan zitten wij als het goed is straks samen te wachten, mijn merrie is nu 43 dagen
en ja zit dus 2 dag verschil in, dus dat word samen wachten leuk man

Was dit weekend bij Mieke en wilde natuurlijk even Alicia zien. Moeders ziet er ook weer goed uit hoor, mooie dame! Nicole288 schreef:Loolapelooza schreef:Vanta moest vandaag hengstig komen en ze is het (nog) niet.![]()
Zaterdag komen ze schouwen en morgen bel ik alvast voor een afspraak voor te scannen. (kan hem nog afzeggen als ze toch hengstig komt)
Loola: En? Wanneer wordt ze gescand?
Deze week wordt ze gescand, waarschijnlijk morgenavond maar ze moet daarvoor in de opvoelbox bij mijn veearts ... mijn ouders zijn op reis en ik kan zelf nog niet zo goed met de camion rijden.
Ook van mij een knuffel!

vrijalover schreef:Eindelijk kan ik weer internetten, internet lag er namelijk een paar dagen af bij ons, vandaar..
Er was wel weer een hoop nieuws! (Te veel om op te reageren)
Nimber: Ach, arme HinkeOok van mij een knuffel!
Nadja: Leuke ponny's, ze hebben al lekkere buikjes
Pinky-girl: Gefeliciteerd met je eerst mijlpaal!!
Ik ben wel erg benieuwd naar Eliene! Eliene: Meld je!
vorig jaar was mijn eerste keer nu heb ik er 3 drachtig. wel een beetje verspreid als het goed is dus tussendoor kan ik weer even bij slapen.