Het scheelt dat het niet mijn paard is, maar ik vind het wel banketstaaf naar de eigenaresse toe. Wij doen er alles aan om de merrie zo ver te krijgen en dan loopt het zo
Eigenaresse is ook een vriendin van ons, dus vind het vooral sneu voor haar. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eigenaresse is ook een vriendin van ons, dus vind het vooral sneu voor haar.
. Eigenzinnige piepmerrie is het ook soms he. Ik kan het weggooien. En nu.. weet ik niet wat ze ervan heeft binnengekregen vandaag en hoe ik het anders moet geven. Spuitje in de mond kan ik alleen zelf doen maar dat lukt mijn vader niet als hij hier moet voeren. Moet dat elke dag op hetzelfde tijdstip worden gegeven? Dan gaat dat namelijk niet lukken. Als er een paar uur verschil in mag zitten dan kan ik het op die dagen geven als ik uit het werk kom en hoeft mijn vader het niet te doen. Het zou ook eens mee zitten

Op naar de 40 dagen scan en hopen dat dan nog alles ok is
Cioccolato schreef:Ddd
Omdat 'veel mensen' iets doen wil niet zeggen dat het goed is of het om fokken gaat. Meestal spreken we dan over vermeerderen.
Een foutje kan altijd gebeuren, maar bewust..
Nog niet gesproken over gedrags verandering die kan optreden zodra ze weten hoe het werkt. Zitten meer nadelen aan dan voordelen. Het enige voordeel is een gratis (meer goedkoop, zijn altijd kosten natuurlijk) veulen.. als het allemaal al goed gaat.