Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Woogy schreef:Blaze: hopelijk zit er meer afstand tussen dit keer en kunnen ze er 1 van wegknijpen. Veel succes!!
Ik ben net terug uit Emmeloord(jezus wat is dat een eind rijden elke keer zeg!). Ebby heeft het grootste deel van de dag in de graaskooi gestaan. Heb haar wat gepoetst en dat kon ze waarderen. Morgen ochtend rond 8:30 wordt ze opnieuw gescoped en onderzocht. Als ze niets te geks tegenkomen mag ze naar huis en thuis verder op de AB. Nog even duimen dus!
AM_Horses schreef:Balen blaze!
Woogy. Fijn dat het beter gaat. Duimen dat ze morgen mee naar huis mag.
XPenny. Wat jammer, gelukkig nog genoeg tijd.
Welkom terug Wings!
Tinniie. Spannendduimen dat het nu pakt!
Gefeliciteerd met de embryo Vulina! Duimen dat deze aanslaat in de draagmerrie!
Pretty. Balen van Ella, en id hopen dat ze niet weer koliekerig word.
Kabayo. Ik zou me ook niet zo zorgen maken om op wedstrijd te gaan. Maar idd niet naar dekstation of kliniek.
Er was een merrie in wolvega geïnsimineerd met onze hengst Formidable. En een paar dagen erna staat er op fb dat daar rhino is
Gelukkig heeft de merrie geen rhino opgelopen. Maar dan schrik je toch de .....
Vandaag Esmeralda nog gescand. Zag er goed uitvruchtje was mooi gegroeid. Dat geeft weer rust
![]()
Esmeralda is vandaag 25 dagen en Wild Thing is al 60 dagen drachtig
angelpam schreef:Wat doen sommige merries toch merries toch raar.
Na een heel weekeind nadenken. Mensen bellen informatie inwinnen en alle voor en tegen tegenover elkaar gezet te hebben heb ik eindelijk een beslissing gemaakt.
Vrijdag word het vruchtje eraf gehaald en word ze hengstig gespoten. Dan kunnen we hopelijk volgende week weer insemineren met een andere hengst.
angelpam schreef:Wat doen sommige merries toch merries toch raar.
Na een heel weekeind nadenken. Mensen bellen informatie inwinnen en alle voor en tegen tegenover elkaar gezet te hebben heb ik eindelijk een beslissing gemaakt.
Vrijdag word het vruchtje eraf gehaald en word ze hengstig gespoten. Dan kunnen we hopelijk volgende week weer insemineren met een andere hengst.