Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fotsy schreef:Veel plezier Cynthia man man wat ziet ze goed uit, die hengst is op slag verliefd
Ik ben ervan overtuigd dat ik alleen maar armer wordt van mijn paardjes, ach arm op de bankrekening maar ik voel me zo rijk en gezegend met al die dieren om me heen.
Ik vind haar natuurlijk ook de mooiste, maar als een ander zegt dat ze mooi is, ben ik nog trotser! Vorige week was ik met haar aan het wandelen en toen kwamen er twee dames op paard aan. Al van een afstandje riepen ze: 'Wat een leuk ding is dat zeg!' Dan voel ik me zo trots 

mooney schreef:Cynthia fijn dat Fiore de reis goed heeft doorstaan. Nu zijn we natuurlijk erg benieuwd naar de foto's.
Als het goed is, ontvang ik ze morgen en dan show ik ze zeker!
Ik heb het niet in de app voorbij zien komen, maar goed, ik lees ook niet alles

, als cheyenne nu eens dat veulen er uitgooit, kom ik langs he en breng dan meteen Flo mee
normaal dit weekend zou ze hengstig moeten worden of ik moet nog eentje overslaan, dilemma
nou ja als ze dan niet direct drachtig zijn, pfff altijd die dilemma's
alleen meer kans op een hengst zo

.
. Dat gaat ook echt niet, dat alles lezen daar, man man man wat wordt daar veel gekletst
. Geen tijd voor om dat helemaal bij te houden.
.
.
1 ervan dekt dit jaar sowieso nog niet. 1 heb ik nu geen merries voor of dat moet nog komen dat weet je nooit bij mij. Dan staan de 4 hengsten die wel dekken gescheiden van elkaar met hun eigen groepje merries
ik heb dit nog nooit zo gedaan maar was er zo klaar mee en hou gewoon de hengstigheden in de gaten. De hengst weet het het beste lijkt me zo
althans die van Tinniie kwam me nu bekend voor
hihi
Op naar de volgende ronde dus.
zag het op fb wat goed zeg
zijn er nu 6 gedekt denk ik en er staan er ook veel op het programma voor nu de volgende hengstigheid... Maar idd dan zit je eind maart /begin april met een veulen als het meteen pakt.
Nog twee weken wachten en dan kunnen we haar hopelijk drachtig ophalen.

Dit jaar mag Crome vreemd gaan . Maar die mix van Jade en Arany lijkt echt wel heel goed te werken, het zijn altijd zo'n mooie babies
Volle broer en zus van dit veulen: smoky grullo hengstje(2013) en bay merrietje(2015)
). Ben wel student Biologie, waarbij inteelt natuurlijk wel voorbij komt (want dat is lijnenteelt in principe). Vanuit biologen oogpunt zou ik niet aan lijnenteelt doen, tenzij je een bepaalde eigenschap wilt verankeren welke zeer beperkt voorkomt in de populatie. Maar meestal veranker je ondertussen ook andere eigenschappen, die pas na een paar generaties de kop op doen maar er vervolgens zeer moeilijk uit te fokken zijn. Dus mijn voorkeur gaat uit naar niet, maar met zeer overdacht fokbeleid zou het moeten kunnen.