Fotsy schreef:Veel plezier Cynthia man man wat ziet ze goed uit, die hengst is op slag verliefd

Ik ben ervan overtuigd dat ik alleen maar armer wordt van mijn paardjes, ach arm op de bankrekening maar ik voel me zo rijk en gezegend met al die dieren om me heen.
Dankje, heel lief
Ik vind haar natuurlijk ook de mooiste, maar als een ander zegt dat ze mooi is, ben ik nog trotser! Vorige week was ik met haar aan het wandelen en toen kwamen er twee dames op paard aan. Al van een afstandje riepen ze: 'Wat een leuk ding is dat zeg!' Dan voel ik me zo trots 
Enne, mooi gezegd! Die paarden geven veel meer geluk dan veel geld op de rekening.
Jij natuurlijk ook bedankt, Linda! 
Juval, 'liever wat zwaarder'? Ze zien in mijn ogen liever dik, te dik. En dat vind ik jammer..
Yolien_, de mijne wel 
Marije, e2500,- vind ik best veel! Is dat gangbaar in mini-land?
Zonde van Jazzy.. Hopelijk pakt ze nu wel!
Da's makkelijk, DL, gewoon bij elkaar gooien en veel plezier!
mooney schreef:Cynthia fijn dat Fiore de reis goed heeft doorstaan. Nu zijn we natuurlijk erg benieuwd naar de foto's.
Ik ook
Als het goed is, ontvang ik ze morgen en dan show ik ze zeker!
Gefeliciteerd, Woogy! Ik snap dat je heel trots bent!
En, Tinniie? Is ze drachtig?
Ik dacht vorig jaar ook voor het eerst dat Dais niet drachtig was en ik had gelijk.. Gelukkig de ronde erna wel gelukt!
Gefeliciteerd, ML!!
Ik heb het niet in de app voorbij zien komen, maar goed, ik lees ook niet alles
Of had je het daar niet geplaatst?
Ooww,.. balen, inkepink
Ik werd vannacht wakker om te plassen en toen had ik een foto van Fi met de tekst: 'Weltrusten, vrouwtje! Ik ga nu lekker hooi eten en slapen!'
Zo lief! En vandaag ook een paar berichtjes dat ze zich prima vermaakt en braaf is en dat er een klein hengstje naast haar staat nu. 'Hij moet niet denken dat ik me zomaar laat versieren, maar ik vind hem stiekem wel heel interessant.' Zo leuk! 
Ik ben benieuwd wanneer ze hengstig wordt en hoe ze het doet zo voor het eerst