Paint-horses schreef:Jammer Karin, vindt je het anders te laat worden dat je dan stopt?
Ja dan wordt het te laat vind ik.
Ik had nog een dekking te goed van HH Dibbits van 2009 toen is Floor ook niet drachtig geworden en vorig jaar mocht ik haar niet laten dekken i.v.m spierbevangenheid maar helaas is Zidane verkocht. Ik zou toen een berichtje krijgen als ze een andere welsh hadden maar hoorde niets meer toen ik zelf kontakt opnam kreeg ik te horen dat ze geen welsh meer namen maar wel een apaloosa in die maat en omdat ik apaloosa x bont niet mooi vind heb ik bedankt daarvoor.
Vandaar dat ik pas zo laat ben gaan dekken. Ook heb ik haar hengstig laten spuiten omdat ze niets laat zien maar misschien dat dat niet goed gegaan is.
Nu wacht ik gewoon op de volgende hengstigheid over 17 dagen gaat ze een week naar de hengst toe.
De verzorgster van Floor heeft een startkaat aangevraagd met Floor dus als het nu niet lukt gaat zij gewoon lekker de sport in met haar.
Floor doet het in de dressuur erg goed met Elize ze hebben 3x een onderlinge wedstrijd gelopen 2x tegen meer dan 20 andere combinatie's en alle 3 de wedstrijden hebben ze gewonnen. Ook springt Floor (hoogste is 70 cm ohz) leuk 2x onderlinge wedstrijd gelopen en een 2de en 3de plaats behaald.
Ik hoop natuurlijk dat het de volgende keer wel lukt maar ja zo niet dan volgend jaar beter.
Bonnie gaat volgende week dinsdag weer naar de hengst hoop dat zij afslaat. Zij is te klein voor mijn eigen DA om haar te scannen, dus daar bestel ik nog een urinetest voor.