Pfff voel me echt klote Net achter gekomen dat me ex me in onze 8 maanden duurdende relatie gewoon al die tijd bedonderd heeft met een vrouw van in de 40 T is toch wat..
Hiba : Zeer onrustig volle uier spenen ook vol gelopen
Ff vraag biest wat voor kleur heeft dat?
Hiba kegelt namelijk nooit Maar net wreef ik over de uier en t kwam er meteen uit
24 issie een jongen die op t foute pad zat en ik weer op t rechte probeerde te krijgen en dacht dat t lukte Liefde maakt blind En hij blijkt alles bij elkaar gelogen te hebben..en ik ben 1500 euro armer grrr
Er komt nu wat dikkig geel doorzichtig uit bij hibs!
Vannacht is ons blue mama geworden van een palomino bont merrie veulentje. Ze is door mijn dochtertje hobbelina genoemd. Het veulentje is van vanmiddag verkocht,dus de naam zal wel anders worden denk ik.
hoop ik toch niet moet van dierenarts ieder uur kijken
Laatst bijgewerkt door justgushi op 15-04-10 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt
gaapje
Geplaatst: 15-04-10 20:39
Spannend overal zeg . Ik wacht wel op foon van sassefras, hopenlijk is dat op tijd haha.
HIboune, bij nikii was het elke keer geel/groen achtig water De dag van bevallen wat het wit met een iets geele tint, en plakte als een gek .
Laatst bijgewerkt door gaapje op 15-04-10 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt
IvysToeter
Geplaatst: 15-04-10 20:40
Joto, de spenen van vardau zijn toch ook nog niet echt heel vol?
Katharina, gefeliciteerd!
en volgens mij word het inderdaad spannend voor een aantal mensen!
Ik dacht dat ivy haar muts vanavond iets meer ontspannen/langer was.. en heel ietsjes meer open stond. dat is ook een bepaald teken toch? uier is nog steeds hetzelfde (flubberig, gerimpeld, zacht van buiten maar met een harde 'schijf' erin)
Laatst bijgewerkt door IvysToeter op 15-04-10 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Nee, maar ze is maiden, dus ga niet van "normaal" uit
IvysToeter
Geplaatst: 15-04-10 20:42
Joto schreef:
Nee, maar ze is maiden, dus ga niet van "normaal" uit
dat doe ik bij ivy dus ook... maar ja ivy haar uier is nog veel minder qua omvang (als je dus de spenen niet meerekent) dan dat van vardau... en die heeft ook geen druppels eraan.
Hier boven dus de foto's van ons meisje. Hier onder de foto's van de paint merrie die ik vorige week heb gekocht met haar merrie veulentje nu 10 dagen oud. En een groepsfoto van al de paarden op het zand(de weides zijn pas bemest.)
Mijn droom is een stal vol homezygote bonte merries endan kan ik uit elke hengst kiezen,bont is het dan altijd. 1 bonte staat er niet op,die is voor een maandje logeren bij vrienden om hun merrie die alleen staat wat gezelschap te geven zolang de andere daar weg is.
Laatst bijgewerkt door savath op 15-04-10 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt
savath, gaaf veulen met zoveel wit! en dat paint veulen is ook super stoer!
Joto, ik probeer ook niet teveel uit te gaan van het uier... maar staleigenaar vraagt iedere keer naar d'r uier haha. heb je foto van indira haar uier vlak voor bevallen? en die heeft ook niet gekegeld?