Jawel maar daar wil ik het niet over hebben (terug van 6 naar 5...)
Hahaha, heb Mira voor het eerst getest vandaag! Tussen 8 en 9! 290 dagen, met 300 doe ik het weer.
MarijeR
Geplaatst: 07-03-09 01:45
Nicole288 schreef:
Marije: Begrijpelijk.. beschouw het dan ook maar als niet gevraagd (er steekt af en toe een witte kuif over de rand bij dynamic, wie is dat?)
De witte kuif is van Amy, het veulen van Dynamic van vorig jaar.
KMD, dat is niet eerlijk
KootMiraDrum
Geplaatst: 07-03-09 01:58
Sowwy.......... nu moet ik in dit topic of in het vorige topic terug zien te vinden hoe hoog 't moet zijn voor de bevalling he...
MarijeR
Geplaatst: 07-03-09 02:22
brighteyes
Geplaatst: 07-03-09 02:23
Hee ik weet dat er zo goed als niemand meer aanwezig is maar moet toch even mijn hart luchten. Mijn moeder ligt nu alweer vier weken op de intensive care in het lumc en ik moet vanacht weer angstig waken of het goed zal gaan en ik begin behoorlijk leeg te raken.
Heel kort:mijn moeder is vorig jaar oktober opgenomen met een longontsteking en verbleef er 16 dagen,maar toen ze ontslagen werd uit het ziekenhuis is het nooit helemaal weggeweest. In januari kwam het in erge hevigheid terug en is ze opgenomen en vrij snel werd ze in slaap gebracht omdat ze het niet meer kon opbrengen zelf te ademen. toen werden we al een keer opgeroepen om afscheid te nemen,maar ze kwam er een beetje bovenop en ze hebben haar toen twee dagen chemisch gereanimeerd. Alles werd weer wat beter en weer slechter enzovoort. Nu gisteren was ze weer eens van de beademing afgehaald en leek het weer goed te gaan,ze was ook niet meer verward(hiervoor wel van de haldol) en heb goed met haar gesproken en zelfs gelachen. Nu belde ik net het ziekenhuis want mijn tante die was geweest,die belde en zei dat ze verward was en later over moest geven. De neuroloog was geweest,maar vond het niet acuut genoeg,alleen wisten ze niks van het overgeven en bleek dus later dat dit ook niet is doorgegeven door de avonddienst). Het lijkt mij dus wel heel belangerijk,en heb vriendelijk gevraagd er toch nog eens naar te laten kijken zeker met de nieuwe info erbij. Nu dus afwachten.word dus een lange nacht. Bah en dat allemaal voor een longontsteking.
Steffi_H
Geplaatst: 07-03-09 02:27
Nicole288 schreef:
Steffi gefeliciteerd! Wanneer geboren en heb je al foto's?
Hij is geboren om kwart voor 10. Was jammer genoeg net te laat om alles te filmen. Hij lag wel nog met zijn achterbeentjes erin. Ik heb foto's en deze staan op: http://www.mijnalbum.nl/Album=VGDLXFJD Ben veel te moe om nu nog foto's te plaatsen. Maar zal er morgen nieuwe plaatsen. groetjes steffi
KootMiraDrum
Geplaatst: 07-03-09 03:04
Wat een dropje Steffi, gefeliciteerd!
Oef, wat een verhaal. Ik heb ook meerdere keren afscheid van mijn moeder genomen en die knapte dan ook weer op. Sterkte...
Steffie gefeliciteerd!!!! @ Brighteyes: Heel veel sterkte... Wat k*t dat dat gewoon door een longontsteking komt....
@ Manueeltje: Wat een prachtige merrie....
Ik denk dat ik Casa binnenkort weer ga scheren..... Dan nog even aan een kennis vragen of ik af en toe een paard van hem mag lenen, en dan kunnen Nicola en ik samen op buitenrit
Zo'n refracrtrometer (als ik het goed schrijf ) lijkt mij ook wel wat Toch eens erover gaan denken om zo'n ding maar eens te kopen Maar met hoeveel melk / vocht moet je dat dan testen ?