Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En heeft het nog geholpen? 
voor jullie brakke nacht.
Mazzelaar, 2 veulentjes in 1 avond/nacht....
), elke ochtend een redelijk volle uier die ze in de loop van de dag weer weg loopt en ze heeft nog steeds vre-se-lijke knuffelbuien 
) opgehangen. Nu nog wat op ebay.de kopen en dan kan ze straks ook nog online. Kunnen jullie ook mee doen met Flet-staren 
Normaal staat hij 's ochtends al helemaal paraat uit zijn raampje te kijken en hinnikt ongeduldig als hij mij aan ziet komen met de brok. Vanochtend: geen Hercje voor het raam. Ik dus in zijn stal kijken: lag meneer gewoon nog te maffen
en keek erg verbaasd op toen ik tegen hem aan begon te kletsen. En later met naar de bak brengen was ie nog steeds niet helemaal wakker. Normaal loopt hij dan naast me te dribbelen, met zijn koppie te schudden en in het halstertouw te happen en nu sjokte hij al gapend achter me aan met zo'n blik in zijn ogen van: "Ik ben nog helemaal niet wakker" 
Geluksvogel! 
en als ik stopte en een metertje verder ging staan schoof ze meteen op en gaf me een blik van "plaese". Tja bij sommige merries mag je er nog niet eens naar kijken die van mij wilt er gekroeld worden

...
! Je weet maar nooit dat ik het nodig ga hebben.