Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xYaartje schreef:Zo he, dat is nog eens een flinke uier zeg moner! Zo vol heb ik een uier nog nooit gezien? Ben je niet heel erg bang dat het nu te vroeg geboren word?
rensju schreef:Ga je zelf het dekken doen kabayo? De eigenaren hebben wel vertrouwen in je dan![]()
Cio, namen... Vreselijk. Ik heb 3 jaar geleden mijn tantezeggertje van 2 laten kiezen haha (wel zelf twee namen bedacht)
Sanet schreef:Bij de vorige eigenaren van mijn oudste Friese merrie hadden ze ook een merrie staan, man man man die kreeg zo’n onwijs uier altijd. We zijn 1 jaar echt bang geweest dat die spenen helemaal niet in het kleine snoetje van het veulentje zouden gaan passen. Was echt enorm.
moner schreef:xYaartje schreef:Zo he, dat is nog eens een flinke uier zeg moner! Zo vol heb ik een uier nog nooit gezien? Ben je niet heel erg bang dat het nu te vroeg geboren word?
Mijn merrie Walske heeft ook altijd zo iets, in verhouding want ze is een minishet, vaak twee weken voor de bevalling. Waardoor je de laatste twee weken niet slaapt.
Mijn deze merrie lekt al melk, dus ik denk vannacht of morgen
Gypsy schreef:Jeetje Olga ik duim mee voor positief nieuws!
Even een vraagje, welke boktmerrie draagt tot nu toe in 2022 het langst? Ik zit op 352 dagen nu, wel gevulde uier, nog geen hars, geen kegelen... Ze geniet er lekker lang van zegmaar
For_Que schreef:Olga voorzichtig iets positiever is voor nu heel fijn nieuws!
Iedereen gefeliciteerd met de geboren veulentjes!
Hier inmiddels lekker genieten van de kleine man!
Hij wordt steeds lichter grijs… is hij dan wel zwart???
[ [url=m/aZFb4f.jpg]Afbeelding[/url] ]
For_Que schreef:Hier inmiddels lekker genieten van de kleine man!
Sanet schreef:For_Que schreef:Hier inmiddels lekker genieten van de kleine man!
Bij Friezen zeggen ze altijd als ze muisgrijs zijn als veulen dan worden ze diepzwart als volwassen paard.
Mijn merrie heeft allemaal viezige plekjes op de achterbenen. Maar aan de spenen zelf zie ik niets hangen, toch melk of doet ze iets anders viezigs? Vandaag eerst maar eens schoon maken.
En met 14 graden vanmiddag lekker zonder deken weer! Hoera! 3-2-1-veulentje