Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Deni11 schreef:[ [url=m/oE6TB6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij ons zit de maiden merrie nu op 296 dagen, maar vandaag zag ik al van een afstand dat er een aardig uier opeens onderhingIk denk zucht? Is dit normaal?
[ [url=m/d16Yhq.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nu ik dit toch plaats, dit heeft ze de laatste tijd ook opeens aan beide acherbenen:
[ [url=m/wNUoVK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weet iemand wat dit is? Of weer hier raad mee? Het is hier het eerste veulentje ook voor ons.
stalmilagro schreef:Ik wens jou en je pony iig succes eilinora. Woogy ja alles is wel goed. Het veulen is waarschijnlijk groot met erg lange benen. Wat we wel gewend zijn van haar veulens, maar het veulen kan haar daardoor wel extra plagen. Luna Micky heeft ook die pijnstilling gehad afgelopen maandag, maar erg vaak lijkt me ook niet goed voor het veulen. Heb haar ook al op een heuvel laten staan met haar kont hoger in de hoop dat het veulen iets terug zou zakken maar dit hielp niet. Ik ga zo weer kijken. Heb griep dus dat is dubbel vervelend. Wie weet bevalt de merrie van Deni wel een stuk eerder en loopt de melk er daarom al uit?