Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Diane_Basje schreef:R.X. schreef:We behoren vast tot de minderheid die niet gependeld heeft ha ha.
Ja hihi. De mede-eigenaresse van Jorja en éen van onze vriendinnen/verzorgers lezen ook mee. Wie weet krijgen we die nog zo gek?!

Fotsy schreef:PP
Dus kom op meiden doe ons een plezier als je er toch niet in gelooft, kan het ook geen kwaad he
melanie20 schreef:Hoi meiden...
Sorry.... Mijn excuses...![]()
Hopelijk vergeven jullie me het?
melanie20 schreef:Lisa vanmiddag ph weer getest,, en begint verandering in tekomen..
Zit nu tussen de 6.5 en 7 in...
Slaap nog thuis... Maar daar zal komende week wel verandering in komen denk..
Setteli schreef:foto van afgelopen zondag
mijn bijna 4 jarige merrie van Power and Paint uit mijn Jazz merrie
ze is nu ongeveer 1.56
[ [url=m/JgwtVX.jpg]Afbeelding[/url] ]
wennie19 schreef:Vandaag ook voor het eerst een echt verschil in der uier
[ [url=m/mp0dCf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Setteli schreef:ik moet ook nog steeds pendelen. Van het weekend echt even doen
gisteren veulentje even heel goed gevoeld! Vandaag 250 dagen!
mendiee schreef:Diane_Basje schreef:
Ja hihi. De mede-eigenaresse van Jorja en éen van onze vriendinnen/verzorgers lezen ook mee. Wie weet krijgen we die nog zo gek?!
Nee hoor Hihi ik wacht wel gewoon af.
Zelf denk ik hengstje.
ze was zo zenuwachtig en ze is zo'n strever en echt wat perfectionistisch, ze wilde ook echt graag een medaille hihi, ik had al gezegd dat alles goed is als ze haar best doet en dat ik altijd trots op haar ben
maar jeetje, gewoon een gouden medaille in de wacht gesleept in ook nog eens een groep met een aantal kinderen die al langer op turnen zitten en ouder en groter zijn als haar, kan er niet over uit hoe trots ik ben en de foto van haar bij de prijs uitreiking die is zo geweldig, die uitdrukking van blijheid en trots, kan er uren naar kijken dat gezichtje
. Ok, dat was even een trots moeder momentje hihi
. Altijd leuk die dingen. Mn hele leven in het turngebeuren gezeten. Zelf altijd vrij recreatief en les gegeven. Zelf wedstrijdjes vnl basis. Mn zusje heeft topsport gedaan. Waren dagelijks wel in die turnzaal te vinden.