Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

essiesilly schreef:uhm ja maar dan kan je dan toch ook een halster evt om doen? en als t niet gaat in die hoek merken ze het snel genoeg en gaan ze verliggen... althans... die van mij dan haha
Mira krijgt em om ivm halster alarm. Bijkomend voordeel is dan dat in geval van hoekliggen ik haar zo kan "verplaatsen" (ahum).
Grapje, nee, ze zal em inderdaad hebben leeggedrukt, en hij zal in de lop van de dag wel weer vollopen of is die kant al langer leeg? Mira drukt er altijd wat uit door niet plat te liggen maar in buikhouding, dan ligt ze meer op 1 heup en al die spanning van al die kilo's lijf doen wel wat.
GEFELICITEERD !!!
laffayette schreef:@ Fer : Oke dat is goed te horen... lorena bleef ook hengstig bij de 1.ste bevruchting!! Dus dachten ze een 2.de x te bevruchten ... Met als gevolg dat ik dus niet zeker weet hoeveel dagen ze drachtig is.. Ik ga van het minste uit en het scheelt ook maar 5 dagen dus dat valt dan nog te over bruggen he.
KootMiraDrum schreef:Wanneer moet Moarn?

inowa schreef:de redbag delivery is niet goed afgelopen helaas...was dus red bag en het veulen lag achterste voren EN onderste boven...
ahhhh wat erg...!!!! ik ben zo bang dat er ook zoiets bij mij gebeurd...... pff moet je toch niet aan denken!!