Upon examination of Fancy's Stall today, she has had herself a good time...she pushed the board down the keeps her in the camera's view...she has spread straw all over that stall and was waiting pretty as you please at the door for supper.....
Gina took a look at Fancy and discovered the Waxing that was once clear on her tits is now white in color...this is yet another positive sign the witching hour is drawing near.....
Gina predicts she will go tonight......"Hopefully"
Hey Michelle........ Ja ik durf het ook nie te geloven LaUrOsssss Je kan er echt gewoon niks over zeggen bij haar. Mja ben wel blij dat de melkproductie enzo nu eindelijk op gang is! Go Fancy Pants!
Dat was mijn statement Maysie...Eerst blaas zien dan geloven
na de hoeveelheid malibu die nu in mijn lijf zit, geloof ik alles.... alleen als ik dan naar Fancy Pants kijk... wax of geen wax, ze staat gewoon te slapen (meer dan ik kan zeggen haha)
Dank je wel! Shanza werd toch ook wel verwacht geloof ik? maar ziet er id rustig uit opt moment.
hou mn comp nog even bij me, maar geloof dat ik het niet lang ga redden (en aangezien ik morgen om 13u alweer in de kroeg sta... kan ik ook beter even slapen)
Het veulen van mulligan's, van dacht rowdy, hoe is het daarmee? mag die al wat meer drinken?
hmm dacht echt dat het rowdy was iig die stal links onderin, zat nl ook heel de tijd te kijken of er niet iemand in de linkerbovenhoek stond, leek er een beetje op
maar dan heb ik me wsl vergist, zal eens terug kijken
zag met het teruglezen wel iets over verwisselen van stal. maar staat me iets bij dat er over 1 van de net bevallen merries werd gezegd dat het veulen niet of nauwelijks mocht drinken? dacht dat het 1 van deze was, maar kan ook goed een ander zijn