shiandy schreef:bedankt. Ik ga idd de va maar bellen. Laat morgen wel weten wat hij zei. Ik hoop dat het niks ernstigs is.
Alle wakers succes vannacht.
succes shiandy!! ik hoop dat het meevalt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
shiandy schreef:bedankt. Ik ga idd de va maar bellen. Laat morgen wel weten wat hij zei. Ik hoop dat het niks ernstigs is.
Alle wakers succes vannacht.

Dana01 schreef:haha vooral naar die van Buuffie denk ik he? hahahaha wij ook hoor!!

Neonlight schreef:Ja, ik lees het ook, vreselijk gewoon. Had het niet verwacht dat hij zo ver weg was, maar hun denk ik ook niet.
Zo, tijd om naar bed te gaan, succes met waken, en ik zie morgenvroeg het veulentje van Navajo wel.......of niet.....

Beter een keer te vaak dan een keer te weinig
Met die hoogdrachtige mutsen wil je toch geen risico meer lopen!
Cayusejuhh, die waakt misschien ook wel)Fleda schreef:Net als MarijeR is bij mij het voornemen om bij te blijven ook helaas mislukt hierzo! Maar heb nu toch even de tijd genomen om alles even bij te lezen!
Nu is't de moment, voor het ongeboren veulen van Rose te zien schoppen moet je hier klikken. Je moet goed kijken (en dat harde gesmak negeren
) het duurt even eer je het ziet maar nadat ik de camera even heel hard heb bewogen en weer stil houdt dan zie je het 1 keer schoppen.

Neonlight schreef:Nog niks? Navajo gaat voor Bokt-record!
Of anders misschien die ontstopper van Marije lenen?