Kan je dat dan niet downloaden? Als je dat wil natuurlijk
Enne, ik eerst hè, daarna mag jij En nee, je hoeft niet speciaal dan nog 10 dagen te wachten. Als je maar niet voor je beurt gaat
DianneM
Geplaatst: 30-03-13 22:37
Nee, ik heb een Android telefoon, een Andoid tablet of een Ipad tot mijn beschikking, gaat hem niet worden, op geen van drie kan ik flash installeren..
Haha, das niet aan mij, maar denk wel dat je Dais dan morgen vertellen op te schieten haha
Cynthia82
Geplaatst: 30-03-13 22:44
Ik heb een Galaxy SIII, maar bij mij doet ie het wel
Dat zal ik zeker doen. Als jij dan even Briesje vertelt dat ze nog niet aan de beurt is
Ik kan wel Kees-tv kijken! Alleen is er nu nog niet veel spannends...
Haha, horror uier. Opzich, vind die blanke uiers altijd toch wel gek.
Kom net een naam tegen, ofja... naam... Spreekt me wel aan, maar tegelijk is het niks unieks... Het hangt allemaal een beetje af wat het geslacht wordt of mijn eerst bedachte naam wel past.
Zighenya
Blogger
Geplaatst: 31-03-13 00:21
Jeeeeetje het is bijna niet meer bij te lezen als je niet de hele dag achter de computer zit!
Leuke foto's komen er voorbij en ik ga zeker even goed lezen wat er weer over de kleurtjes is gezegd, misschien ga ik het ooit nog snappen!
Heb vandaag foto's gemaakt van de buik van mn meisje omdat ik naar een wedstrijd ging van mensen van haar oude stekkie, dus die hebben haar al een paar maanden niet gezien. Als ik ze nu terug kijk valt het best mee hoe dik ze lijkt. Het is wel schijn, lopen is meer waggelen geworden en hij is wat ingedaald maar er zit zeker nog wat! Ik had haar met deken staan, maar het was zo lekker in de zon dat ik m ff heb afgedaan. HEERLIJK!
lief ding
en wat Arya kan, kunnen wij ook
ook rennen kunnen we nog goed! Dit filmpje was na 10 minuten plat door de bocht in galop
Het galopperen staat ook op tape (of eigenlijk iphone) maar hier ben ik heel gek aan t kletsen haha
Tjinta, lijkt me super interessant... communiceren met dieren... Ben benieuwd wanneer jouw meisje gaat...
Heerlijke beebie foto's gezien... me like!!!
Sorry als ik iemand vergeten ben...
Ach ja, hier kijken ze niet meer op als er tietjes op de pc langskomen
Wij hebben ook al 2 namen vast staan (hengst en merrie) Maar als ze toch niet blijken te passen hebben we gelukkig nog een lijstje met namen die we ook wel heel gaaf vinden... Naja Izzie is vandaag dus 290 dagen drachtig. Dat betekend natuurlijk dat we weer foto's hebben gemaakt... Izzie 2013, 290 dagen Izzie 2012, 293 dagen
DianneM
Geplaatst: 31-03-13 02:54
Vertrouw Briesje niet, ze eet nu inmiddels weer maar had net even dat ze niet wist hoe ze moest liggen, rechtop of plat, na een minuut of 10 stond ze op, kleine grote boodschap, daarna bleef ze lang met haar staart omhoog staan en in het gangpad kijken terwijl ze dat gewoonlijk niet doet als er niemand is. Als ze zo weer onrustig gaat doen, race ik naar stal.
Wij hebben een Indy, Izzy, Arya en Colenda (die naam is niet zelf verzonnen ) Nu nog iets leuks voor daarbij zoeken voor het kleintje
Mooi uiertje al hoor Cynthia, begint langzaam wat te worden
Ik heb nog een babyroze halstertje liggen maat paardenveulen zegmaar. Maar die is wel al wat ouder.
Klinkt leuk die cursus Tjinta!!!
Woogy een hele blije pony
Jeej! Kees-tv
Mooie buik Bonnieaw! En wat een lieverd!
Knappe Izzie!
Spannende nacht dus Dianne! Klinkt al proefdraaien.
Met Arya gaat het goed, haar buik is wat meer gaan hangen heb ik het idee en banden worden langzaam slapper. Ik maak me we een beetje zorgen over het bloed wat is steeds vind. Het ruikt verder niet raar en ze heeft geen koorts. Ik hoop maar dat het een simpel gesprongen adertje is elke keer en niet omdat het een joekel van een veulen is. (helaas kunnen we daar nu dan toch niets aan doen, dus ik hou haar goed in de gaten)
En ik heb geloof ik de afgelopen tijd buikfoto's gemaakt waar een normaal mens een hele dracht over doet Als ik haar knuffel heb ik een hele hoop buik in mn handen Ze vind het wel echt heerlijk op te kroelen nu.
Proefdraaien zou kunnen, maar dat heeft ze vorige week ook duidelijk gehad. Toen was ik alleen niet zo adrem als nu omdat er verder helemaal geen tekenen waren van een komende bevalling. Buik was gisteren wel heel wild, zowel het veulentje als de darmen. Was een grote borrelpartij.
Tjinta
Geplaatst: 31-03-13 11:59
Och Dianne zit je de halve nacht op stal, heb je nog geen veulen.. Is nu alles weer rustig??
Draaakje weer gave foto's. Ze heeft zo lieve uitstraling. Echt..
gb tjonge 354 dagen alweer, en is er wel vooruitgang dan??
Cemlys leuke mijlpaal!!!!
Liekelianne jeuhhh dan is er kans op veulen als je volgende week naar huis komt