Airborn schreef:Het lijkt uit hoger in het been te komen denk ik. Maar ben het er mee eens, ook als het maar de helft zou zijn van dez kreupelheid zou ik het denk ik al teveel vinden. Ze heeft er écht last van, dus tis niet dat het er alleen maar kreupel uit ziet.
*geeft manueeltje een hele dikke knuffel*
Nou dat heb je dan verkeerd gezien denk ik want het zit linksvoor onderin. (ondervoets gewricht, weke delen)
Ach en het maakt verder ook niets meer uit of het nu de schouder de onder voet, de knie of wat dan ook komt,ze loopt al heel erg lang zo... en het is er na zo,n langdurige rust niet beter op geworden, alleen maar slechter.
We hebben dik door de 4000 euro dierenarts/behandelkosten er aan gespendeerd, en het is er niets beter van geworden.(foto,s, mri, inspuiten, special beslag etc etc..)
Er is nooit een haartje verbetering gekomen.
Op een gegeven moment moet je ergens een streep zetten, anders ga je er geestelijk en financieel aan onderdoor.
Al moet ik toegeven dat ik geestelijk al kapot ben!
Ik moet over 4 maanden mijn grote lieveling vaarwel zeggen... en daar ben ik zo ziek van!
Laatst bijgewerkt door manueeltje84 op 04-04-10 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt