Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kappiegirl schreef:Mooie naam Joto ben benieuwt naar de foto's ga zo even kijken
weet iemand nog een mooie luxe naam met een C? echt dat je denkt van daar komt me een paard aan en dan staat er z'n mini shetje idee dat zou wel erg leuk zijn dit word onze mascotte...
kappiegirl schreef:Mooie naam Joto ben benieuwt naar de foto's ga zo even kijken
weet iemand nog een mooie luxe naam met een C? echt dat je denkt van daar komt me een paard aan en dan staat er z'n mini shetje idee dat zou wel erg leuk zijn dit word onze mascotte...
Shayla schreef:Joto , Sas en Freya gefeliciteerd !!!
Fantast schreef:Ik heb hier in het verleden wel eens wat geplaatst, maar verder niet echt fanatiek geweest druk met werk en de dieren.
Maar nu tegen het einde van alle zwangere dames lijkt me het toch leuk om hier wa fanatieker mee te praten.
Even wat info over mijn paard en de hengst natuurlijk. Mijn merrie heet Yew One is 12 jaar oud, ze is inverwachting van haar eerste veulen. Op 15 mei heb ik haar voor het eerst laten insimineren en het was gelukkig meteen raak.
De gelukkige vader is Casanova Boy (groningerhengsten.nl). Wanneer we de 350 dagen aanhouden is ze dus uitgerekend op 30 april , wat al erg opschiet gelukkig.
Ik zal binnenkort even een foto plaatsen van haar buik
Groetjes Manon