Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lucas03

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 15:24

Gitta schreef:
Lucas03: Nee denk je dat er bij jou nog niks komt? hoever is ze?

nee hoor, deze tante is nog niet zover. Ze moet nog een kleine week, het uier is al wel flink (al 3weken maar goed...) Voor de rest vind ze het wel best geloof ik. Ze is ook niet zo heel dik, maar ze draagt erg diep. (buik hangt tussen de knieen onderhand Clown ) Ik zal eens een foto maken van die puntbuik. Ik moet morgen en overmorgen de hele dag werken. Dus dan mag ze overdag niet bevallen Boos! Vanaf vrijdag kan ze weer doen wat ze wil.

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 15:40

Hier wachten we nog steeds op het veulen van Largo. Ik heb het vermoeden dat ze voor een serie gaat , Skip is geboren op 20 april, Allegro op 20 mei, dus zij houdt denk ik 20 juni aan Haha!

Ze loopt nu wel echt op het laatst, staat veel te slapen en bemoeit zich nog maar weinig met de anderen.

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 17:23

nou, ik ben eens even fanatiek geweest met de camera, ik krijg haar alleen niet zo op de foto zoals ze werkelijk is, in het echt is ze echt dikker, maargoed, even een indruk.
wat een lief bont veulen trouwens.
vanavond koffie, twinkel, ik haal wel wat lekkers voor erbij Knipoog
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
de tinker is trouwens ook van mij, ze heet zita, heeft vorig
jaar haar eerste veulen gehad, over 3 weken wordt ze weer
gedekt.

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 17:24

HA! het is nog gelukt ook!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 17:53

Het is zeker gelukt, en hoe! Haha! Goed hoor OK dan! Ik heb ook altijd het idee dat Ivanka op de foto's slanker lijkt dan ze in werkelijkheid is!
Maar ze ziet er goed uit! OK dan!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 19:38

Ik begin weer van voor af aan Haha! Libel is 15 maart uitgeteld.Hinke is helaas al voor de 2de keer weeeeer hengstig geworden en wordt nu dus voor de 3de keer gedeklt hopelijk nu wel drachtig.

Waldfee had afgelopen weekend weer hengstig moeten worden en is dat niet geworden.Woensdag wordt ze gescanned en als ze drachtig is komt ze weer naar huis.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 19:41

En hoe is het met Indra Nimber?
Hopelijk wordt Hinke nu voor de 3e keer wel drachtig, welke hengst? Maar volgend jaar wordt het druk bij jou dus, als het goed is straks 3 drachtige merries! Spannend Haha!!

texeenmaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 21:23

foto's van vandaag

Afbeelding
deze foto lukt niet echt floortje wou niet blijven staan

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 22:06

Miss Sol: Honey heeft haar uier ook keihard, staat errug veel druk op.
Wil wel helpen sleuren aan de beentjes hoor, alleen zo lastig dat er eerst een paar beentjes te voorschijn moeten komen Knipoog
Maar goed ik duim gewoon verder tijdens de koffie met kannie.
Als je ook moet/gaat waken doe je ook gewoon mee met de koffie Vingers aflikken Succes.

Kannie: Foto's zijn super gelukt. Ik kan wel zien hoe dik ze is. De foto's van haar zien er net zo uit als bij Honey. Zelfde buik, zelfde uier en vulva. Grappig die overeenkomst. Is d uier van haar ook keihard net als bij missSol en Honey?
als ze nu ook nog samen bevallen Haha!

Evy: Ook voor jou duim ik hoor!

Tjonge nou heb ik vannacht tenminste wat te doen Lijst Staren naar camera, duimen, staren naar de camera duimen en.... gezellig koffiedrinken.
Hoop dat we er allemaal snel vanaf zijn.

Faniek en Tinne; Super dat jullie zo meeleven. Ik kruip met plezier achter de computer om te kijken wat de reakties zijn. Is een geweldige afleiding en ik leer er een hoop van. Thanks.

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 23:17

Leuk hoe het nu door elkaar gaat lopen nog steeds wakenden en de nieuwe drachtige dames zijn alweer onderweg Knipoog
ik ga het gewoon missen dadelijk het was buiten spannend ook wel heel leuk en niet te vergeten fijn dat je hier je ei kwijt kon.(en natuurlijk nog kan)

ok irene/kannie/missol en iedereen die ik vergeet en nog waakt succes weer deze nacht mischien morgen weer een paar veulentjes erbij Knipoog
kannie; ziet er goed uit hoor en lekker rond (ook op de foto Tong uitsteken )
texeenmaikey: wat een poepie hoever is ze??
Nimber: gefeliciteerd vast met Libel Waldfee even duimen nog en succes met hinke hopelijk pakt het de 3e keer wel dan krijg je het idd volgend jaar druk met dat kleine spul leuk hoor!!!

Heb ook nog even een vraagje die kleine van mij is aan de diaree weet wel dat dat erbij hoort maar dacht dat dit pas later kwam iemand meer ervaring hiermee (en dat is niet moelijk hoor ben een superleek Knipoog)

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 00:41

zo. het waken is hier weer begonnen; man en kind op bed en mams achter camera en computer... Gaaaap
die harde uier waar misssol en twinkel het over hadden; kannie haar uier was eigenlijk vanaf het eerste vollopen al knoerhard, ze heeft het 1 dag akelig gevonden als ik er aan zat, maar nu helemaal niet meer...
gitta: die veulendiarree is inderdaad heel normaal hoor, dat duurt een paar dagen tot 1.5 week, je hoeft er niets aan te doen, alleen zou ik wel het gebied rond de anus 2 maal per dag schoonmaken, die diarree is zo zuur, ze hebben er echt last van en bij mijn veulen vorig jaar was haar kont er gewoon een poosje kaal van. het gaat er nog moeilijk af ook, ik deed het ergste altijd met lauw water en daarna met zachte natte babydoekjes en smeerde er dan ook soms nog wat vaseline op.
nou, kannie staat weer doodop, lijkt het wel, te pitten, af en toe zwiept ze een poosje met haar staart, kijkt met haar oren plat in de nek naar haar buik en dan gaat ze weer met haar achtervoetje op rust en staat ze weer een kwartier te slapen, dan draait ze een rondje en begint het ritueel weer van voren af aan...best slaapverwekkend, maar ben nu nog goed wakker, maar het is nog vroeg, ik heb niet het gevoel dat het komt vannacht. ik ga hoe langer hoe meer denken dat het gewoon nog een week op zich laat wachten..dan ben ik wel een kilo leonidas bonbons kwijt(weddenschap met een paardenboer hier in de buurt) Stoom uit je oren
wat wel weer leuk is, dat ik nu nog iets anders leuks aan mijn hoofd heb dan behalve de bevalling; ik ga van het weekend kijken voor een haflinger voor mijn dochtertje van 9. zoals ze klonk lijkt het het ideale paardje voor haar en ik kan er zelf ook lekker op, lekker ongecompliceerd op buitenrit, het lijkt me helemaal geweldig ipv zo'n zenuwpees onder je kont die alles spannend vindt. oja, ze wordt voor mijn dochter, maar die wil ook vast nog wel eens spelen met een vriendinnetje ofzo. }>

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 02:33

hee, twinkel, ik mis jou voor de koffie, is je paard aan het veulenen???? ben benieuwd...

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 07:04

@ Tinne: 301 dagen al... Haha! Begint op te schieten!!!
@ Gitta: kan wel hoor, Andante had het na een dag of 7/8, toen was Fanja ook weer hengstig.

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 08:28

kannie/Fnanne:Dank je weet ik dat ook weer enne kannie tja zover ben ik nog niet met die kleine dat ik dat kan doen Knipoog ze zijn hier na 3 dagen s'nachts op stal hele dagen de wei ingegaan .daar kom ik wel dagelijks en probeer haar dan ook zoveel mogelijk aan te raken overal maar dat gaat denk ik nog niet lukken maar idd bips ziet er niet uit helemaal onder de plak.Ga vandaag mams poetsen zou eens kijken hoever ik kom!!!!
Nog wat gebeurt bij jou Haha! tijdens het waken is een mooie dag ervoor!!!!

Kom straks nog even loeren ben benieuwd of er weer kleintjes bij zijn!!!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 08:33

Onze merrie moet nog 40 dagen.
Je begint het echt te zien, ze komt moeilijk overeind, en past bijna niet door de deur Scheve mond , of ik daar zo blij mee ben Scheve mond

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 08:43

Go jij! Go jij! Jeuh, ik mag me nou officieel hier aanmelden! Gisteren is mijn merrie gescand en ze is drachtig Go jij! Go jij!

Dus als verder alles goed gaat volgend jaar rond 24 april een veulentje van Fayette van de Veerte
Afbeelding

en Gulliver O'Britain
Afbeelding

En ja, Fayette is de oudste dochter van Lowara en mijn gok wordt: een effen bruin merrie- of hengstveulen.... Staat wel leuk samen met Arwen-Quenya Haha!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 08:55

Gefeliciteerd!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:02

Zo groot is onze baby nu al ongeveer, summerfee is nu ongeveer 280 dagen dragent:

Afbeelding

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:05

sorry ik heb het koffieuurtje gemist.... Misschien dat ik vanavond mee zal doen. Mijn merrie laat het tot nu toe nog afweten, eigenlijk mag het vanavond wel komen want ze is morgen uitgerekent en ik heb haar verteld dat ze niet over mag lopen.... Maarja of ze ook naar me zal luisteren Gestoord

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 11:05

Veulies vandaag?

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 13:00

nee er is hier WEER niks geboren, om gek van te worden... Boos!
nou, ik denk dat ze giga overtijd gaat, dat is ze vanaf morgen..
je moet ook niet wedden he?
vanavond geen koffie, maar een borrel! Cool

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 13:10

hoeveel dagen dragen ze nu gemiddeld?

de mijne is op 312 dagen.

texeenmaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 13:16

op de foto 298 dagen we schieten al lekker op

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 13:28

Hoi allemaal,

Ik lust nu wel 2 borrels...... Ik was er gisteravond niet bij omdat Honey het presteerde om een perswee te hebben en vervolgens er weer mee te stoppen Frusty .
Vertrouwde het dus helemaal niet meer, en heb alleen maar naar de camera gekeken.
Vanochtend gelijk de DA gebeld, en die komt zo... Dit vond hij toch ook niet normaal.
Maak me wel erge zorgen en hang om de 3 minuten met het hoofd uit het raam om te kijken hoe ze staat en wat ze doet.
Het veulen leeft wel, want ik voel voeten die later weer weg zijn. Verward

Kannie: Oh leuk nog een paardje erbij...Voor je kind is altijd geweldig.Ik vind het wel net zo leuk mijn jongens te zien rijden als het zelf te doen. Inmiddels rijden we met ons hele gezin. De jongens wedstrijden, ik bijna en m'n man louter voor het plezier.
Wij hebben dus weinig rem op paardgebied. We hebben er dus nu al 6.
Bijna allemaal in bruikleen maar dat maakt niks uit.
De jongens brengen er 2 uit in de sport, Honey natuurlijk, 1 met hoefkatrol en hele dunne hoornwand als decoratie, en een tuiger voor de kar......
Is wel handig als je er zelf ook op kunt rijden, want kids rijden over het algemeen geen 4 keer per week, en volgens onze instructeur is dat voor de conditie van het paardje wel beter.....

Ik laat weten wat de DA ervan zegt. En voor degene die nog even tijd heeft: Duim eventjes voor Hon a.u.b.

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 14:21

Jeetje Twinkel, ik hoop voor je dat alles goed komt, klinkt wel heel raar allemaal. Sterkte ermee, ben benieuwd wat de DA zegt...