Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AM_Horses schreef:De merrie die van Formidable een veulen moest krijgen is vannacht bevallen. Stuitligging, dierenarts was erbij. Helaas heeft het veulen het niet geredwas een zwart hengst veulen. Ik baal enorm, had graag een hengstveulen gehad van deze merrie....
Ondertussen is Wild Thing 320 dagen
Ibbel schreef:Ik was sowieso al niet van plan opnieuw te dekken. En ik moet ook zeggen, laten we hopen dat we uberhaupt kunnen verkopen dit jaar. Met een beetje pech kan er geen mens komen kijken...
Vulina schreef:Wirosa, drachtig van Kjento. Eind mei uitgerekend.
[ [url=m/RIdJUp.jpg]Afbeelding[/url] ]
2 reuzen van beide 1.80.. links is de echte moeder van Foxy, zelf eind mei uitgerekend. Op de foto slecht te zien, maar deze weegt echt zo'n 900 kilo denk ik ondertussen![]()
[ [url=m/MMg08F.jpg]Afbeelding[/url] ]
En knappe Fox
[ [url=m/MBKCs5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n3SeR8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/own2GW.jpg]Afbeelding[/url] ]
AM_Horses schreef:De merrie die van Formidable een veulen moest krijgen is vannacht bevallen. Stuitligging, dierenarts was erbij. Helaas heeft het veulen het niet geredwas een zwart hengst veulen. Ik baal enorm, had graag een hengstveulen gehad van deze merrie....
Ondertussen is Wild Thing 320 dagen
Ennasil92 schreef:cp112 schreef:Nou Jo... Wordt nu heel dik net vóór haar uier, ik snap er niks meer van
[ [url=m/NfFaB6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb je een lijstje hoe het ook alweer precies zat bij al je merries![]()
![]()
Vulina schreef:Wirosa, drachtig van Kjento. Eind mei uitgerekend.
[ [url=m/RIdJUp.jpg]Afbeelding[/url] ]
2 reuzen van beide 1.80.. links is de echte moeder van Foxy, zelf eind mei uitgerekend. Op de foto slecht te zien, maar deze weegt echt zo'n 900 kilo denk ik ondertussen![]()
[ [url=m/MMg08F.jpg]Afbeelding[/url] ]
En knappe Fox
[ [url=m/MBKCs5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n3SeR8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/own2GW.jpg]Afbeelding[/url] ]