Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
geen internet en kan ook niet aangelegd worden omdat het geen adres heeft
wij hadden het geluk geen invoerrechten te hoeven betalen 
dus ik ga gewoon weer de melkstrips gebruiken
Ach, alles voor het goede doel. Ik heb zelf (helaas) nog geen werk, wat in het veulenseizoen dan maar even een gevalletje 'elk nadeel heb z'n voordeel' is.
Maar hopelijk houdt ze het bij 1 uitstapje. En jij gaat echt survivalen lees ik wel. Stoer. Hopelijk valt het weer mee en is het goed uit te houden.
Destijds bij het scannen was het een niet al te groot vruchtje, dus wellicht zat het toen al niet goed. Zou jammer zijn, maar het hoort erbij.
) is een camera erbij ideaal! Zoals je zegt,oog opentrekken,aah slapende merrieeeezzzzzzzzzzzzz.

Die heeft net wat meer uitstraling zoals jullie merries dat ook hebben. Dit is natuurlijk vanaf die ene foto.
Ik pb je even... L_isanne schreef:Pfoe wat een geklets hier over camera's en internet en homeplugs. Geen verstand van dus kan jullie ook niet verder helpen. Eigenaren weten vast wel hoe het moet.![]()
Baida vandaag op 256 dagen:
Van de zijkant lijkt ze nog aardig strak maar er steekt toch al een beste buik uit.![]()
Ze groeit nu ineens hard.
Ze heeft wel de laatste weken ineens een vieze staart terwijl de mest wel normaal is. Herkent iemand dit?