Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

marlijntjuh schreef:Verantwoordelijkheids gevoel komt dan denk ik toch met de jaren
Heb ik nu nog geen last van
.

):
Ik hoop de eigenaar straks nog even te bellen om volgend weekend nog eens aan huis te gaan kijken, maar normaal gezien staat de beslissing vast (vooral ook omdat het veulen al gereserveerd is
)
daar ga ik straks 2 weken stage bij doen, dus die zie ik dan wel genoeg
en ik moet toch wachten tot Tinky het veulen van Zippo eruitlaat
ik hoop eigenlijk wel dat angel ook gewoon hengstig wordt en dat toont over twee weken, is wel zo makkelijk én natuurlijker 
nog jaloerse mensen?
) omdat ik het 1) niet fijn vind de merries zolang van huis te hebben en 2) niet fijn vind om vet veel stallingskosten te betalen
vandaar dat ik dus opteer voor hengstig spuiten bij merries waarbij je het echt niet ziet

das toch al de moeite
en nog steeds zo vlot
gek he!
das al écht de moeite!!!
komt waarschijnklijk doordat hij ook gewoon anders gevuld zit (minder naar beneden, maar de basis wel erg dik bij puzz)
anders flitst de camera op die lange varkensharen
en ja hoor, volgens mij is het echt jouw rust die het hem doet

) maar die kosten idd...

Ben benieuwd hoor naar de foto's!
ben benieuwd naar de foto's
gemaakt, vandaag kijk of ik die eerdaags kan plaatsen.
Ben zo benieuwd wat eruit komt, maar alles is perfect! Ben nu al verliefd dus dat komt goed, als het maar gezond is dat is het belangrijkste!!! 
!!
Dus ik denk dat Spirit een maand in Uden staat. (Ik kan ook gewoon mijn moeder ompraten dat we haar echt hengstig moeten laten spuiten, dat wil ze liever niet
)
Het veulentje speelde verstoppertje denk ik. Maar die uiers
Ze zijn zo groot bij haar! Ik vind het heel appart.

terorita schreef:marlijntjuh schreef:Verantwoordelijkheids gevoel komt dan denk ik toch met de jaren
Heb ik nu nog geen last van
wie weet er is nog hoop voor je![]()