Eydis...Nooka heeft gewonnen he! We hebben met zijn allen ons best gedaan, ik heb wel even gelachen om mijn zoon, ik had die site naar zijn werk gestuurd en gevraagd of hij wilde stemmen...(ze weten hoe hun moeder is hoor... ), krijg ik een emailtje terug van : "wat is dit"? Ik zag gelijk dat hoofd van hem voor me, geconcentreerd op zijn werk en dan op eens zo'n vraag en allemaal konijnen op zijn beeldscherm ....hij heeft overigens wel gestemd!
Zo deze ochtend 2 gezonde veulentjes geboren....fijn!
Jaaa dankjullie wel allemaal! Over een tijdje komt de finalepoll met álle finalefoto's er in, dan wordt het pas echt stemmen om de plek op de kalender...van de 90 fotos mogen er maar 2 door...
In juni op de cam: Lisette (aka buik_op_pootjes). De eigenaar heeft de hengstenhouder opgebeld en volgens hem is ze rond 28 juni uitgerekend. Nu vind ik alle shetlanders er altijd hoogdrachtig uitzien maar hier zou idd best eens een veulen in kunnen zitten Ze had vandaag al wat zucht voor het uier (kan natuurlijk ook van het gras zijn ) en ik heb afgesproken dat ze hier op stal komt zodra ze echt wat uierontwikkeling krijgt. Dan kan ze ook nog even een beetje wennen hier op stal.
Ahhh...wat een leuke shetlander! Ik vind dat altijd van die leuke en ondeugende paardjes! Ik verheug mij al op de cam....
Wat is nu precies de betekenis van aka, ik zie dat zo vaak staan (m.n. op Amerikaanse sites, kan wel een beetje inschatten wat de betekenis is, maar weet het niet exact!)