Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
anders wordt je knettergek haha. Hier waren er in het topic toch ook een paar die meer veulens in 1 nacht kregen?
BusyMissy schreef:Wat een schatje Ennasil! Gefeliciteerd! Kunnen ze je in een hele korte tijd toch nog verrassen. Mooi kleurtje weer. Zou willen dat er in het kwpn ook wat meer kleuropties waren om mee te fokken. Er zijn wel een paar hengsten beschikbaar maar die voldoen (buiten het kleurtje om) niet aan mijn wensenlijstje.

Heb dus al weer een nieuw vliegendek voor Sarona besteld, eentje die meer aan sluit zodat het geen probleem voor het veulen is qua drinken. Is vandaag binnen gekomen, mag zondag uit geprobeerd worden. Morgen zijn we de hele dag op wedstrijd en is er geen toezicht op stal, dan durven we zo'n jong veulen toch niet buiten te zetten. Als ie een keer rolt en onder de omheining doorgaat (en dat zou niet de eerste keer zijn, is eigenlijk bij ieder veulen nog gebeurd) dan gaan er denk ik grote problemen komen.
sterkte voor jullie
een joekel al zeg, mams geeft slagroom
, je hebt er ook al drachtig toch?

Fotsy schreef:ibbel amai die van jou waren allemaal laat dan
na al het waken...

Duurt in ieder geval niet lang meer. Degene met 2 veulens binnen een half uur was Lailapri.
Eindelijk na een maand komen de paarden "weer" naar huis
Dit keer ons nieuwe huis, want ze lopen nog op onze verkochte boerderij. Ik heb al 5 weken alleen maar in de les gereden op donderdagavond en in het weekend een wedstrijd of buitenritje en dat terwijl ik normaal elke dag rijd
Ik heb nog geen bak, maar dat vind ik in dit geval helemaal niet erg, dan rijd ik wel lekker op het gras