"Noisy" geniale foto van de onderkant van haar buik... ik vind dat geplukte katoen eigenlijk wel schattig
"Zoey_julia" Wat een leuke foto's van jou Lucy met de kinderen... wat genieten.
"Marije", & "Baudyh", van harte gefeliciteerd, en hoe gaat het nu ?.... dat vraagt om nog meer foto spam
"Stalhd", mooi buikje!
"Liaan", top dat je een fijne stal hebt gevonden. Nou maar lekker genieten
"Pretty", hopelijk gaat ze heel oud worden want dat is best een heftig verhaal zeg, .
"Sultan", klaar voor de lente ? want je hebt nu je mooie sneeuw foto,s binnen
"Mijnlieverd", Hope is wel super leuk met dat mooie kleurtje !
"Skaay" wat gaaf dat , Setteli haaruier al begin te groeien
AlaskaTorrie schreef:Hier een flink groeiende buik inmiddels... Even een snelle foto van de voerronde daarnet
Nog 97 dagen te gaan...
Baby is vandaag in gedachten in de achtbaan geloof ik...wat een wilde doerak...arme merrie...
Skaay, hopen dat de waarde weer snel daalt!
97 dagen zijn eigenlijk nog maar iets van 3 maanden ... die vliegen voor bij voor je er erg in hebt
Wat een gerust stelling om die 1-na laatste regel te lezen... gisteravond had ik zo een medelijden met Borsteltje... ze stond haar hapje te eten... en slechts aan 1 kant net achter haar flank... sprong haar buik heen en weer... En als ik haar buik aaide leek het wat minder te worden.. maar ik had zo een medelijden met haar... Eerst dacht ik dat er wat mis was, maar ze bleef wel rustig door eten. Ik heb nog geprobeerd om er een filmpje van te maken. Maar de camera vond dat er te weinig licht in de stal was...
Het deed me denken aan iemand die in zijn slaap enorm onder zijn deken lag te woelen...