Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik denk dat ik eens mijn baby-hebbende vrienden aanspreek om hen uit te horen over babyfoons met camerafunctie
Voor zover ik dat al bekeken heb, lijkt me dat wel bruikbaar voor mij. Of het nu een baby of een paard is, dat maakt toch niet uit hé.
En het dient toch om in de living/keuken/slaapkamer van de ouders zicht te hebben op een baby die elders in het huis slaapt... dat lijkt toch op mijn verhaal: paard in het oog houden dat wat verderop in de stal staat vanuit m'n veldbed in de veranda
pretty schreef:Linda ik weet ook niet hoe je dat moet oplossen anders. We zijn echt leken,je wilt niet weten hoe we gevloekt hebben op die IP-camera vorig jaar. Jobamara is daar getuige van.
suffie schreef:pretty schreef:Linda ik weet ook niet hoe je dat moet oplossen anders. We zijn echt leken,je wilt niet weten hoe we gevloekt hebben op die IP-camera vorig jaar. Jobamara is daar getuige van.
Sorry Crines, ik las alleen het stukje stallen zo'n 40 meter van huis, ik dacht dat kun je wel overbruggen met een kabel, maar nu begrijp ik dat er helemaal geen internet is. Dan wordt het een best duur kostenplaatje, tenzij je er een paar dagen gaat kamperen![]()
Dus het bereik dat ik nodig heb is maar zo'n 40 à 60m.

Zo heb ik dat vorig jaar met Mierela haar 2 camera's ook gedaan en dat gaf super beeld ga dit jaar ook weer doen
linda2008 schreef:Hoe doen mensen dat eigenlijk die gewoon full time werken en niet vlak bij stal werken? Neem je vakantie? Dat is eigenlijk het enige wat ik voor mezelf voor volgend jaar kan bedenken. Maarja als je bijvoorbeeld 2 merries drachtig hebt, kun je toch moeilijk 2 keer achter elkaar vakantie nemen....
Comfort zal ver zoek zijn, want ik heb niet eens stromend water en het huis is eigenlijk onbewoonbaar, maar ik hoop dat ik met een veldbed en elektrische verwarming in de veranda al een eind kom. De veranda kan ik namelijk min of meer afsluiten van de rest van het huis en hopelijk dus ook wat warm krijgen.
Ik heb gelukkig wel een oventje en waterkoker, dus helemaal verhongeren zal ik niet. Pizza, lasagna, ...
Ik denk alleen dat ik me wel heel eenzaam ga voelen. Zeker ook omdat ik niet eens internet heb om andere mensen via facebook of op bokt te stalken
Ik dacht dat we het hier ook met een versterker geprobeerd hadden maar het was iets met poorten openzetten,dat heeft de provider dan gedaan voor ons en dan werkte het nog niet. 
Crines schreef:linda2008 schreef:Hoe doen mensen dat eigenlijk die gewoon full time werken en niet vlak bij stal werken? Neem je vakantie? Dat is eigenlijk het enige wat ik voor mezelf voor volgend jaar kan bedenken. Maarja als je bijvoorbeeld 2 merries drachtig hebt, kun je toch moeilijk 2 keer achter elkaar vakantie nemen....
Ik zal inderdaad vakantie moeten nemen. Ik denk dat ik 2 weken ga nemen. Ik kan dan hopelijk nog wat verder werken aan de verbouwingen terwijl ik daar waakComfort zal ver zoek zijn, want ik heb niet eens stromend water en het huis is eigenlijk onbewoonbaar, maar ik hoop dat ik met een veldbed en elektrische verwarming in de veranda al een eind kom. De veranda kan ik namelijk min of meer afsluiten van de rest van het huis en hopelijk dus ook wat warm krijgen.
Verder staat thermisch ondergoed en slaapzak voor -10°c ook op het inpaklijstjeIk heb gelukkig wel een oventje en waterkoker, dus helemaal verhongeren zal ik niet. Pizza, lasagna, ...
![]()
Ik denk alleen dat ik me wel heel eenzaam ga voelen. Zeker ook omdat ik niet eens internet heb om andere mensen via facebook of op bokt te stalken

Meestal is ze inderdaad op mijn vrije dag bevallen. Ik heb nog nooit vanaf het werk weg moeten gaan omdat de bevalling begon. Ze weten op mijn werk dat als het zo ver is dat ik instap. Ben dan wel te laat, dat weet ik, het is 7 minuten rijden en ik ben niet direct bij de auto. Maar op stal is er altijd iemand, die kan ik dus inlichten, en er is kans dat mijn man wel thuis is als ik aan het werk ben, omdat we beiden in ploegen werken en die niet gelijk lopen (hoewel we die week dat Neon is uitgeteld wel beiden onze lange week ochtenddienst hebben).
)

no 9 to 5 job
. Al kan er gekeken worden of de kwaliteit wat te drukken is natuurlijk.
(en dus ook even een uitdraai van m'n rooster naast de stal hangen
)