Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pretty schreef:Linda ik weet ook niet hoe je dat moet oplossen anders. We zijn echt leken,je wilt niet weten hoe we gevloekt hebben op die IP-camera vorig jaar. Jobamara is daar getuige van.
suffie schreef:pretty schreef:Linda ik weet ook niet hoe je dat moet oplossen anders. We zijn echt leken,je wilt niet weten hoe we gevloekt hebben op die IP-camera vorig jaar. Jobamara is daar getuige van.
Sorry Crines, ik las alleen het stukje stallen zo'n 40 meter van huis, ik dacht dat kun je wel overbruggen met een kabel, maar nu begrijp ik dat er helemaal geen internet is. Dan wordt het een best duur kostenplaatje, tenzij je er een paar dagen gaat kamperen![]()
linda2008 schreef:Hoe doen mensen dat eigenlijk die gewoon full time werken en niet vlak bij stal werken? Neem je vakantie? Dat is eigenlijk het enige wat ik voor mezelf voor volgend jaar kan bedenken. Maarja als je bijvoorbeeld 2 merries drachtig hebt, kun je toch moeilijk 2 keer achter elkaar vakantie nemen....
Crines schreef:linda2008 schreef:Hoe doen mensen dat eigenlijk die gewoon full time werken en niet vlak bij stal werken? Neem je vakantie? Dat is eigenlijk het enige wat ik voor mezelf voor volgend jaar kan bedenken. Maarja als je bijvoorbeeld 2 merries drachtig hebt, kun je toch moeilijk 2 keer achter elkaar vakantie nemen....
Ik zal inderdaad vakantie moeten nemen. Ik denk dat ik 2 weken ga nemen. Ik kan dan hopelijk nog wat verder werken aan de verbouwingen terwijl ik daar waakComfort zal ver zoek zijn, want ik heb niet eens stromend water en het huis is eigenlijk onbewoonbaar, maar ik hoop dat ik met een veldbed en elektrische verwarming in de veranda al een eind kom. De veranda kan ik namelijk min of meer afsluiten van de rest van het huis en hopelijk dus ook wat warm krijgen.
Verder staat thermisch ondergoed en slaapzak voor -10°c ook op het inpaklijstjeIk heb gelukkig wel een oventje en waterkoker, dus helemaal verhongeren zal ik niet. Pizza, lasagna, ...
![]()
Ik denk alleen dat ik me wel heel eenzaam ga voelen. Zeker ook omdat ik niet eens internet heb om andere mensen via facebook of op bokt te stalken