Ual wat een boef die merrie.... mijn merrie krijgt het alarm 24 uur per dag om, dus ook overdag op de wei. Ik heb er niet fulltime zicht op, en aangezien jk de bevalling niet wil missen..... Hilarische uitspraak de geboorte van 2 wallen.....
Knolselder wauw, wat een mooi ventje! Waaraan zie je nu 3 witte voetjes? Ik zie amper kleurverschil in de voorbenen....
Michelle kan me voorstellen dat je je veulen wil ontmoeten nu er steeds meer bij komen. Is dit het eerste veulen? Of heb je vergelijking met een eerdere dracht qua aantal dagen?
Sannatris o ideaal dat ze zo relaxed doen op je werk! Hopelijk laat ze je duidelijk merken wanneer het zo ver is!
Dddara als jij rustiger slaapt als je haar onder de camera zet doe je dat toch? Helemaal als de dames onderling teveel bitchen tijdens voeren, lekker in de stal voeren Kun je de hoefzweer niet uit laten snijden als het daardoor sneller geneest? Zelf nog nooit meegemaakt, dus weet niet of dat kan?
Ceasar wat een stoere hunk! Is hij roan kleur?
Gister uier van Cass, gebeurd nog niet veel....
xkmmtjeee
Geplaatst: 07-03-21 13:49
Wat een leuke en mooie veulentjes zijn er geboren!
Knolselder: Dan sta je wel even raar te kijken zo op de camera. Ik hoop dat de mijne dit niet gaat flikken
Vulina: Wat spannend! Dat kan toch niet lang meer duren
Ual: Die spanning lijkt me echt killing!
Bedankt voor alle tips iedereen! De eigenaresse heeft er toch voor gekozen om een geboortemagneet te gaan gebruiken. Voor mij zal het toch op stal slapen worden want als dat ding afgaat en ik moet dan nog vanuit huis (half uurtje rijden) komen dan loopt het veulentje al rond als ik er ben Wel heb ik PH strips gehaald in de hoop dat ik het zo beter in de gaten kan houden.
Hier op stal verwachten we 6 veulentjes dit jaar, en de eerste is gisteravond met 322 dagen om 23.00u bevallen van een hengstje!
Jacky, aan het wit aan de hoeven en de ene beentjes zijn net iets lichter dan jet andere. Ik denk beetje wit aan de achtervoetjes, misschien ook 1 voorvoetje.