Gefeliciteerd! Hier nog niks. Caprice wel vannacht in de kraampaddock gehad en ze had vanmorgen duidelijk meer uier. Ik hou nog hoop op komend weekend.
pretty
Geplaatst: 16-06-17 07:05
Gefeliciteerd Ennasil! Zo zie je maar dat om het uur kijken het 'm niet doet. Ziet er zeker geen vosje uit.
Fotsy
Geplaatst: 16-06-17 07:32
Gefeliciteerd benieuwd naar droogfoto's
Hinte Lodewijk is wel heel stoer voor zo een lief klein kereltje.
Denk ik wel Juval... althans... ik probeer hier ook nog wel bij te blijven tot de laatste is geboren. Dat vind ik wel zo netjes
suffie
Geplaatst: 16-06-17 08:42
Ik lees ook nog gewoon elke dag mee hoor, net zolang tot het laatste veulen is geboren. Wel ben ik al actief in het DBT 2018, met een merrie die bijna 2 maanden drachtig is
Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed gegaan is ik ben heel benieuwd welk kleurtje het nu blijkt te zijn
Ik heb me inmiddels ook gemeld in DBT 2018, we gaan toch proberen onze merrie nog te laten dekken. Verder blijf ik hier meelezen tot de laatste, vind ik toch wel heel leuk!
mooney
Geplaatst: 16-06-17 08:50
Ik ben er ook nog, probeer ook te feliciteren maar heb de slechte gewoonte om dit topic te checken als ik net wakker ben (voor veulentjes krijg ik mijn ogen wel open ) en dan heb ik nog niet de hersencapaciteit om te reageren.
Maar hinte en enasil nog gefeliciteerd!
Hier loopt alles prima. Vu pakt de basisdingetjes goed op, pittig ding maar erg fijn in de omgang. Gisteren ook de uitslag van kleur binnen, verrassend genoeg negatief voor appaloosa. Onderzoekers denken dat ze een nog onbekend witgen heeft, overkomt mij weer Zusje was eergisteren mee, Vu is gek op kriebels:
Ik lees ook nog mee hoor. Geen Dbt2018 voor mij. Mijn merrie mag/moet weer de sport in. Hihi geloof wel dat dit leven haar bevalt, lekker op het land en verder niks.
Hier ook geen beebs meer.... Saartje mag nooit meer en voor Chicky ga ik volgend jaar misschien opzoek naar een hengstje. We zien wel hoe het loopt.
Reuz doet het als een tierelier. Momenteel niet moedersmooiste want hij is z'n veulenvachie aan het kwijt raken. Krijgt naar mij toe ook wat meer babbels, wil bv graag op schoot zitten. Komt wat omhoog en naar voren. Ik wil dat dus niet! Aangezien hij nog steeds die drie turven hoog is, heeft ie aan een zetje al genoeg om weer terug op 4 pootjes te staan. Ik vind het prima als ie Saar en z'n moeder terroriseert, die redden zich wel, maar naar mij toe moet ie zich gedragen. Eerste keer hoefsmid heeft ie trouwens goed doorstaan. Niet dat het veel voorstelde hoor maar ik wil hoe dan ook het trauma dat Chicky heeft bij Reuz voorkomen.
Gefeliciteerd Ennasil!! Knap meisje!! Ik ben benieuwd naar de droogfoto's.
Mooie foto's Floki! Heerlijk die pluizige manen.
Leuk dat er nog zoveel mensen blijven meelezen. Ik weet niet of ik heel actief ga plaatsen, maar mijn merrie moet nog 85 dagen. Dus dat wordt nog even meelezen
Gefeliciteerd ennasil! Wij moeten ook nog maar ik heb het ontzettend druk op mijn werk dus kan niet goed bijhouden. Probeer alle nieuwe veulentjes te feliciteren maar verder is het voor mij moeilijk te volgen aangezien het hier nu hoogseizoen is
Wat een schatje Ennasil! Gefeliciteerd! Kunnen ze je in een hele korte tijd toch nog verrassen. Mooi kleurtje weer. Zou willen dat er in het kwpn ook wat meer kleuropties waren om mee te fokken. Er zijn wel een paar hengsten beschikbaar maar die voldoen (buiten het kleurtje om) niet aan mijn wensenlijstje.