Wat heerlijk, weer prachtig geboren veulentjes, gefeliciteerd. Verder nog een geslaagde operatie, hartstikke fijn en stekte met het herstel! Jobamara, nog geen reactie van het stamboek helaas....
Verder wil ik me bij deze afmelden. Onze zoon is dinsdag op school (de basisschool) mishandeld door een klasgenoot, waarna we door konden naar het ziekenhuis voor een hersenscan. Hierop was gelukkig niets ergs te zien, maar het gaat niet goed met hem. Politie is ingeschakeld en school is niet van plan ook maar iets te doen. Dit in het kort een heel lang verhaal. De zorgen voor onze zoon zijn groot, vandaar dat mijn hoofd nu niet staat naar alle nieuwtjes hier. Sorry. Ik wens iedereen die nog een veulentje verwacht heel veel succes en verder iedereen alle geluk in de toekomst. Hartelijke groet vanuit drenthe.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 25-06-15 07:35
Emmy, ik wens je heel veel sterkte, wat enorm heftig zeg.
Emmy, ik hoop dat je zoon snel weer beter is. Veel sterkte de komende dagen. Hopelijk doet de school wel iets, want ergens zijn ze wel verantwoordelijk voor wat er op hun school gebeurt.
Pfff, nadat ik vannacht om half 2 thuis was besloot mijn telefoon ermee uit te scheiden en kon ik niks meer op bokt posten. Tablet en laptop lagen benedenn en de hond sliep net, daarom nu pas mijn verhaal.
Om 21.50 uur gisterenavond heeft Savanne een knap hengstveulen op de wereld gezet. Ging niet van een leien dakje, ik heb moeten helpen want het veulen lag niet optimaal en Savanne had het zwaar. Maar goed, het was het waard, mooie grote vos met mooie aftekeningen!
Kleinvosje, wauw het wachten waard geweest, wat een flinke Knox!! Zo zie je maar goed dat je het waken volhoud dan he!!! Genieten en uitrusten nu maar!!!!
Emmy veel sterkte en hopelijk knapt je zoon vlug op. Schandalig dat de school niets doet hoor. Vind het zelfs erg van die andere jongen zijn ouders, ongelooflijk.
gefeliciteerd Loesje, wat een knap stippeltje
kleinvosje gelukkig was er bij dan, amai, groot veulen ook
Gefeliciteerd met de 2 geboren veulens weer! Fijn om te zien dat er weer 2 knappe kinders bij zijn.
Emmy; heel veel sterkte met je zoon. Onderschat inderdaad de psychische schade niet van zo'n gebeurtenis. Ook voor de rest van het gezin veel kracht gewenst. Hoop dat hij snel weer een beetje zichzelf kan zijn. Wat een idioten heb je toch lopen...
stal_HD
Geplaatst: 25-06-15 09:32
Van harte gefeliciteerd. Gelukkig ging de bevalling verder goed.
Een geslaagde operatie. Yes.
Emmy heel veel sterkte voor jullie. Hopelijk knapt je zoontje snel weer op en houdt hij geen blijvende schade. En de dader mag toch wel een behoorlijke straf krijgen vind ik........
Sorry voor mijn sporadische berichtjes, maar kan het soms amper bijhouden. Dus voor diegene die ik vergeet. sorry.
Wauw kleinvosje (toepasselijke naam trouwens ) wat een knappie!
Emmy wat een schrik voor jullie zoon! Heel veel sterkte!
pretty
Geplaatst: 25-06-15 09:51
Kleinvosje eindelijk daar is ie dan! Gefeliciteerd Fijn dat je erbij was,als het zo een zware bevalling was. Super!
Emmy7 verschrikkelijk,daar ben je uiteraard kapot van. Dat dit kan en "mag" op een basisschool. Hoe oud is je zoontje dan? Ik vind het bizar wat er tegenwoordig allemaal zomaar kan gebeuren en als normaal beschouwd wordt. Heel veel sterkte voor jullie allemaal en een spoedig herstel voor je zoontje.
Inowa en?
Loesje21 gefeliciteerd met jouw knappe stippelmeisje!
Suffie wat een knapperd! En wat fijn die goeie commentaren,wees maar trots!
Sultan heerlijk hoor als ze samen spelen,dat is genieten hé!!
GB lover oh ik zag het op Facebook (de pagina van Equitom) ook al voorbij komen,wat leuk zeg! Zo zie je het toch eens met eigen ogen wat er allemaal gebeurd is. Jouw veulentje als filmster
Oh oh nu gaan we het krijgen...1 week oud en dan dit...Joey 2 is geboren...
Tijd dat ik ze eens samen zet,wie weet wat voor taferelen krijgen we dan.
Setteli
Geplaatst: 25-06-15 10:13
Kleinvosje gefeliciteerd met je prachtige veulen! Wij willen meer foto's zien. Mooi dag om ze naar buiten te doen!
Emmy, wat erg voor je zoon en jullie. Heel veel sterkte gewenst.
Wat een draakje Pretty, hahaha.
Ik heb Jazzy en Dotan nu samen staan met de anderen en dat gaat eigenlijk heel goed. Dotan is voor de duvel niet bang en steigert ook rustig tegen Phoebe op. Die reageert gelukkig heel goed. Dus die is ook geschikt om straks een keer zelf moeder te worden, hahaha. Soms staan ze wel eens samen te kroelen. Jazzy vond het in het begin nog niet geweldig, maar die gaat er nu ook beter mee om.
Hier een foto van vanmorgen (v.l.n.r. Jazzy, Phoebe, Naughty, Dotan en Vlek
pretty
Geplaatst: 25-06-15 10:24
wat is dat toch heerlijk als ze allemaal samen kunnen staan! Mooi vredig plaatje
Binnenkort mogen Kikkie en Mika ook heerlijk weer bij de rest.
Mika heeft trouwens al een nieuw baasje gevonden,hij krijgt heerlijk gezelschap van een ander hengstveulentje ook,ideaal vind ik dat altijd,kunnen ze saampjes spelen en opgroeien!
Fotsy
Geplaatst: 25-06-15 10:48
Super leuk setteli
Amai Pretty gaat goed bij jou met de verkoop, super
Emmy, heel veel sterkte, en schroom niet om de huisarts en alle andere hulp in te schakelen die nodig is. Schandalig dat de school er niets mee doet.
Vanmiddag gaat Knox inderdaad lekker even de beentjes strekken in de bak, met dit mooie weer is dat geen enkel probleem en droogt ie mooi verder op! Hij heeft al geprobeerd te ademen toen het vlies nog intact was, daardoor heeft ie vocht binnen gekregen en moesten we wel ingrijpen. Hij lag apart gedraaid, niet mooi recht met zijn hoofd op zijn beentjes, en zijn tong hing er uit, liep al blauw aan. Ik heb daarom zelf de vliezen gebroken en toen Savanne weer ging liggen, heb ik voorzichtig meegeholpen met bij perswee. Ik ben zo trots op mijn dame, die dit allemaal heel mooi toeliet en helemaal op mij vertrouwde!
Pretty, hij heeft het nu al afgekeken van Joey!!! Zooo Mika ook al verkocht kon ook niet anders zo'n mooi ding! Ja doe maar samen met Joey dat wordt vast leuk!!!
Setteli, ooo heerlijk alles bij elkaar, dat is zo fijn!!! Genieten maar hoor!!
Hier geen nieuws. De uier leek vanmorgen iets groter maar dat zal vanavond wel weer teruggelopen zijn.
Bonny_CT
Geplaatst: 25-06-15 11:44
Myrthe wat een leuk filmpje, ziet er goed uit
Suffie wat wordt ze knap en groot al stoere dame
Sjinto bij jou ook spannend..
GB lover, ik ga straks even het filmpje bekijken, vind dat altijd wel interessant
Sultan, blije veulens
Loes wat een schatje en gefeliciteerd
Emmy heel veel sterkte! Hopelijk komt je zoon er helemaal boven op, ik zou zeker aangifte doen..
Kleinvosje, wat een leukerd Gelukkig ging alles met helpen goed, was wel even spannend zo te lezen.
Pretty hahaha wat een bijdehandje al heerlijke foto
Setteli wat een heerlijk plaatje
Volgens mij ben ik weer helemaal bij nu En m'n camera doet het weer Ligt aan de internet verbinding.. Hopelijk blijft ie het doen op de momenten dat het nodig is Bij krimh nog weinig verschil, ze staat weer heerlijk in de wei. Vandaag 333 dagen