Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robynn schreef:R.X. schreef:Maar is het nietbeter om ook een stuk chocola mee te nemen!?!
Vandaag gedroeg ze zich anders en had ze aardige kuiltjes boven in der buik.
Chocola voor jezelf??
Fotsy schreef:Goed idee die chocolade, en choco voor op de uier had ik eens gehoord voor als het veulen niet wil drinken.![]()
Klopt urielle, ik lees en kijk ook altijd mee en geniet van de foto's hoor maar gezien jullie zo hard gaan kan ik niet op alles reageren of ben tegen de derde pagina al vergeten wat er op de eerste stond![]()
Ik krijg ook niet altijd reactie, so what, blijf toch lekker posten en meekletsen.![]()
linda2008 schreef:Baby- Vanille is enorm zeghoe heet ze eigenlijk? Dat heb ik helemaal gemist
Robynn schreef:Fotsy schreef:Goed idee die chocolade, en choco voor op de uier had ik eens gehoord voor als het veulen niet wil drinken.![]()
Klopt urielle, ik lees en kijk ook altijd mee en geniet van de foto's hoor maar gezien jullie zo hard gaan kan ik niet op alles reageren of ben tegen de derde pagina al vergeten wat er op de eerste stond![]()
Ik krijg ook niet altijd reactie, so what, blijf toch lekker posten en meekletsen.![]()
Chocola is giftig voor paarden(net zoals voor honden,katten, vogels enz) dus dat zal ik zeer zeker niet doen hihi!![]()
![]()
R.X. Ik dacht al dat het voor jezelf was haha!