Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
quintusgl schreef:mylittlejoy schreef:Zo quintus, die uiers gaan de goede kant op! Maar als ik haar kling vergelijk met die van Noon, dan hangt die van Noon haast op de grond!
Ja, de kling wisselt nog steeds. Het kan in 5 minuten van zo (op de foto) naar onder haar knieeen () hangen.
Heeft Noon je laatst gefopt?
Daan_Ordeal schreef:Ordeal vind het ook errug lekker als ik haar kont borstel, en hoe meer richting staart hoe beterSterker nog, ik kan haar nauwelijks ergens anders borstelen want ze parkeert iedere keer als ik met een borstel in mijn handen sta haar kont helemaal tegen me aan
En als ik haar dan ergens anders wil borstelen draait ze gewoon weer met haar kont naar me toe
Wel makkelijk met temperaturen, ik hoef alleen maar een beetje op haar kont te krabben en ze blijft braaf staan
mvanbochove schreef:VRAAG: Is het normaal dat een merrie al vanaf vorige week woensdag kegelt en er nu nog geen veulen is?
Zat net even te zoeken op internet en daar staat dat de veulens dan meestal binnen 24 uur geboren worden..
Zie net dat die van mylittlejoy vanaf vrijdag kegelt, dus hoef geen telefoontje naar de dierenarts te plegen denken jullie?