Maar hij heeft wellicht wel interesse om hem klaar te maken en voor te brengen, en ter dekking te stellen.
Hij heeft meerdere niet eigen hengsten staan. Die staan er dan of het hele jaar, of enkel in het dekseizoen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij is qua bloedlijnen te goed om hem geen kans te geven voor de fokkerij, en zelf kan ik hem niet ter dekking aanbieden. Ook heb ik er toch de tijd niet voor momenteel (en de kunde) om hem in te rijden en door te rijden, dat kan mooi daar gebeuren. Dan kan ik volgend jaar, of over 2 jaar, nog altijd zien wat ik met hem doe.

Kan me heel goed voorstellen dat je die graag zelf houdt zeg wat eenNeonlight schreef:Jenny, tijdens een zoektocht op Bokt zag ik dat jij rijmaaran kent??? Ravindra is daar naar toe verkocht, als toekomstige pony voor het nichtje. Ik ga er tenminste van uit dat hij niet voor de manege en verhuur activiteiten ingezet gaat worden, gezien de prijs die hij had, en de kosten van 3 jaar opfok.
Onder tussen is Garoze al weer 24. Ik weet eigenlijk niet eens meer de achternaam van die mensen, enkel dat ze 2 dochters hadden die wedstrijden reden, waarvan eentje ook op een arabier, Angel. De vader is in de periode dat ik daar kwam overleden. 's Zomers mochten mijn zus en ik daar op de pony's in het bos rijden, aangespannen en onder het zadel, echt leuk was dat
.
Maar als ie ook
) dus dan zal ik het wel vragen.
) Maseike schreef:@ ProudJustify jij houd van bont.
Hebbie trouwens al gekeken naar een hengst ?
al zeg ik het!