Sallysuiker gefeliciteerd!!!! Hier nog niks!!! Mijn pony is trouwens 15, ik zag dat jullie het over leeftijden hadden en dekken. Ik hoor ook nog wel eens dat paarden van 20 drachtig zijn, volgens mij gaat het er meer om dat je niet laat begint met het eerste veulen. Mijn pony kreeg haar eerste veulen toen ze 5 was...
Ach Amandake dan poept ze vandaag een mooi merrieveulen eruit deed June ook. Marije lisenka en sallysuiker geveuliciteerd! De hengsten gaan goed bij je he Marije!
Lisenka en Sallysuiker: gefeli met jullie veulens! Mooie foto's sally en goed gehandeld!
Idd. de cam had kuren gisteravond, manlief is er tot 23uur mee bezig geweest, maar kreeg het beeld niet goed. Nu zit er een nieuwe voeding in de pc en hebben wij weer helder beeld , jullie ook? Al is de stal nu wel leeg Gisteravond ( thomas5 meldde het al) ging sjanty al even voor half 10 liggen en die buik ging te keer ze sprong ook gelijk weer overeind. Daarna nog een paar keer een rondje gelopen en tegen 10en de rug heel erg gespannen. Daarna ging ze slapen Verder de hele nacht vrij rustig gebleven en dus geen veulen nog. Fijn dat ik hier lees dat ze ook door jullie in de gaten gehouden wordt en ik hoop dat de verbindingsproblemen nu zijn opgelost
Lisenka, gefeliciteerd! Ze doet haar naam eer aan!
Sallysuiker, jij ook gefeliciteerd! Op die eerste foto kun je door het vlies die stevige spieren op de achterhand al zien zitten, echt mooi!
En je vroeg ook nog of ik mijn merrie meerdere keren per dag buiten kon zetten? Nee, helaas gaat dat niet. In de wei gaat het wel beter, en als ze een veulen aan de voet heeft krijgt ze hooi en gras in de bak, dat gaat dan ook goed. Maar ik moet overdag werken en er moeten meerdere paarden gebruik maken van die bak. Het is graag of niet...... Maar ik heb er niet zoveel problemen mee, als ze graag op stal wil staan, dan is dat zo. Wel zorg ik ervoor dat ze genoeg beweging krijgt. Alleen rondscharrelen in de bak is er niet bij.
lisenka en sallysuiker allebei gefeliciteerd met jullie prachtige veulens,mooie foto's.
Bedankt aan alle mensen die het beste hopen voor paulientje. Zolang alles ettert groeit er niets dicht binnenin bij haar en naaien is geen optie omdat de baarmioederwand op teveel plaatsen is gescheurd,we weten ook pas binnen een maand na een echo en uitgebreidt onderzoek of ze ooit nog een veulen kan krijgen,maar dat is bijzaak eerst hopen dat ze zelf opknapt en niet alsnog in ernstige problemen komt.
Voor allen met een merrie met een dikke buik,veel geluk en een gezond veulen en een mooie bevalling gewenst.
Hier nog steeds niks Vinga is vandaag 1 week overtijd. Uier veranderd momenteel weinig, s'morgens redelijk vol en s'avonds weer minder. Ze staat nu op een iets rijker stukje weiland en daar was ze heel gelukkig mee vanmorgen
Dreeke: ligt vinga ook zoveel in de wei? Sjanty lag al weer om 10 uur, niet echt slapen, maar wel liggen en ook helemaal plat even. Nu (12.00 uur) ligt ze alweer, en dat terwijl het niet echt warm is buiten.
moet door de dag ook even komen zien want 's avons moet ik te veel bijlezen als er veulentjes komen gaan de pagina's als een sneltrein vooruit
mysterious girl ligt enorm veel en volgens mij niet in een makkelijke houding maar ze zeggen dat dat normaal is naar de naderende geboorte toe zo liggen, ik zou het niet kunnen! haar uier vult zich elke dag een beetje meer, die van myrthe is keihard en pipi loopt verloren in de wei zonder haar 2-span maatje, k ga der sffs ook maar halen , zolang moet ze nu ook weer niet meer
Sallysuiker: Gefeliciteerd! Dat ging nog vlot na je laatste berichtje vannacht En super gehandeld hoor, knap gedaan. Hij lijkt erg veel op onze Verdi van vorig jaar! Die had ook zo’n wit streepje net uit het midden
Amandake: Iris denkt na Marije’s verhalen over Catrin vast dat het juist heel netjes is om eerst 3 anderen voor te laten gaan..
Hollybollie: Wat een lieve foto.. En leuke naam
Regina: Schijnbewegingen van regina Het komt dichterbij!
Ambie: Nee toch, wat zonde.. Ga straks je topic lezen. Spannend bij Vicky, veel succes!
Hes heeft harsjes! Een kleine en aan de andere speen een behoorlijk grote. Dat wordt vannacht serieus waken
Ja !!! Shermain is vanmorgen vroeg stiekum bevallen van een prachtig merrie veulen, precies afgeleverd zoals besteld, effen zwart met drie witte benen een wit voetje en een prachtige bles, foto's volgen!
Het is niet mijn merrie maar die van mijn vriendin! Ik ben de eigenaar van de pappa maar aangezien we goed bevriend zijn ben ik erg betrokken en voelt het heel eigen.....
edit, ja de meesten willen een bonte, zou ik zelf ook willen maar hier werd gehoopt op een effen zwarte merrie en aangezien er vorig jaar uit dezelfde combi een effen bruine geboren werd was de kans dat het weer effen zou worden duidelijk aanwezig.
Nogmaals iedereen bedankt voor de felicitaties en jullie complimentjes! Ben ook apetrots op mama Wilona!
Hiboune: Stom van mij zeg! Scusi moi, het zal wel de slaap geweest zijn! enne..... na wat terug te bladeren zie ik dat de foto's van Neonlight zijn!! En je hebt gelijk neonlight, als ze bij ons zo graag op stal willen staan dan zou ik ze ook lekker binnen zetten!!
Marije: dat worden nog vele slapeloze nachten?!
Amandake: Er werd overlaatst over geboortevibraties, ik stuur de onze jullie kant op!! Succes!
Ambie: wat zonde van het hengstveulen, wel ontzettend spannend met Vicky!
Savath: ik hoop het aller, aller best voor je merrie!
Hollybolly: wat een leuke naam!
Dreeke: als de uier niet vol blijft is nog niet zo veel aan de hand zeggen ze, maar zoals je waarschijnlijk wel zult weten: het kan heeeeeeeeel snel vollopen!!
Jennyk: misschien komende nacht? Wilona was ook eergisteren nacht in het begin onrustig,vaker liggen in de wei, afgelopen nacht:veulen!!
Nicole288: wow, veel succes vanacht!
Nou nog even 2 fototjes van in de wei vanmiddag, en dan ga ik lekker slapen, Op deze foto 's is ie 10 uur oud! Lijkt nu op foto meer wit aan benen te hebben maar 't zit alleen la.