Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MukiwaCobs schreef:Iemand ervaring met doorzichtig bloed uit het uier?
Heb geprobeerd om bij wiske wat uit het uier te krijgen en er kwam doorzichtig bloed uit.
Ze was gisteren uitgeteld.
xYaartje schreef:Frodo is niet de papa van deze kleine (was het maar zo'n feest). Jenny is door een Zwart bonte hengst gedekt vorig jaar. Dus we zaten al van: "Dat word vast een zwart bonte". Maar eh tsja. Jenny is het wit vergeten er bij te verven
.
Wat is eigenlijk het verschil tussen Zwart (Black) en Smokey Black?
Cemlys schreef:Sterkte olga, we blijven duimen dat het de goede kant opvalt
Petra gefeliciteerd, knap veulen, ik verwacht er ook een van Jaimy. Wat voor afstamming zit er achter jou merrie? Vraag me af of ik haar niet gezien heb toen ik mn merrie vorig jaar bracht, ziet er bekend uit
xYaartje schreef:Gefeliciteerd Petra! Prachtig veulen! Mooie tijd ook om te bevallen zo midden op de dag
xxpetraxx schreef:xYaartje schreef:Gefeliciteerd Petra! Prachtig veulen! Mooie tijd ook om te bevallen zo midden op de dag
Heerlijk! Maar het was echt pure toeval dat ik op de camera keek of ze al bij de draad stonden om de wei in te willen.
Geen hars, toen nog geen melk en ze liep nog mooi in de padock tussen de jaarling en twenters. Had echt niets wat leek op ik ga nu ontploffen..
Gelukkig zag ik het want de het vlies zat nog volledig over haar neusje en de merrie stond al aan haar billen te slikken maar was nog niet van plan om het hoofdje vrij te maken
xxpetraxx schreef:Cemlys schreef:Sterkte olga, we blijven duimen dat het de goede kant opvalt
Petra gefeliciteerd, knap veulen, ik verwacht er ook een van Jaimy. Wat voor afstamming zit er achter jou merrie? Vraag me af of ik haar niet gezien heb toen ik mn merrie vorig jaar bracht, ziet er bekend uit
Joiners Kilkenny, ze heeft van 13 tot 20 mei bij dieke gestaan, ze had toen ook een merrieveulen aan de voet van ongeveer een week oud.
Cemlys schreef:xxpetraxx schreef:Sterkte olga, we blijven duimen dat het de goede kant opvalt
Joiners Kilkenny, ze heeft van 13 tot 20 mei bij dieke gestaan, ze had toen ook een merrieveulen aan de voet van ongeveer een week oud.
cp112 schreef:MukiwaCobs schreef:Iemand ervaring met doorzichtig bloed uit het uier?
Heb geprobeerd om bij wiske wat uit het uier te krijgen en er kwam doorzichtig bloed uit.
Ze was gisteren uitgeteld.
Ja hier was dat een uier ontsteking maar het kan ook een geknapt bloedvaatje oid zijn en dan is het niks erg.
Ik zou het even in de gaten houden.