Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cioccolato schreef:Ik heb niet veel veulens gehad, maar heb ze wel ontwormd tot een jaar zoals Vulina. Is nog goed gegaan
Wat ik erg moeilijk vind is hoeveel ik ze moet geven.. Blijft altijd zo gokken.
jolandje schreef:Cioccolato schreef:Ik heb niet veel veulens gehad, maar heb ze wel ontwormd tot een jaar zoals Vulina. Is nog goed gegaan
Wat ik erg moeilijk vind is hoeveel ik ze moet geven.. Blijft altijd zo gokken.
bij veulens doe ik een hoeveelheid gel op mijn hand, ze likken het er dan zelf wel af, zo kun je altijd goed doseren
AM_Horses schreef:De merrie die van Formidable een veulen moest krijgen is vannacht bevallen. Stuitligging, dierenarts was erbij. Helaas heeft het veulen het niet geredwas een zwart hengst veulen. Ik baal enorm, had graag een hengstveulen gehad van deze merrie....
Ondertussen is Wild Thing 320 dagen
AM_Horses schreef:De merrie die van Formidable een veulen moest krijgen is vannacht bevallen. Stuitligging, dierenarts was erbij. Helaas heeft het veulen het niet geredwas een zwart hengst veulen. Ik baal enorm, had graag een hengstveulen gehad van deze merrie....
Muronia schreef:Ik begreep dat dierenarts geen vitaal beroep is en dat je dus bij een evt lockdown geen dierenarts kunt inschakelen? Dat zou wel rampzalig zijn. Weten jullie of dat klopt? Ik wil hier geen corona topic van maken hoor, maar dit is wel van toepassing hier met alle veulens op komst.
Muronia schreef:Ach bah dat is heel jammer AM horses..![]()
Ik begreep dat dierenarts geen vitaal beroep is en dat je dus bij een evt lockdown geen dierenarts kunt inschakelen? Dat zou wel rampzalig zijn. Weten jullie of dat klopt? Ik wil hier geen corona topic van maken hoor, maar dit is wel van toepassing hier met alle veulens op komst.
[/img]