Skaay als ik dat bij m'n eigen merrie had aan Philips dan was het een kwestie van een paar dagen.
Ik hou jullie amper bij. M'n eigen 'veulen' vraagt best veel tijd. Hoe het met m'n merrie staat, geen idee. Ik ben de stal nog niet in geweest sinds 2 weken. Maar ik ben weer aardig fit nu dus komende dagen weer lekker aan het klooien daar. Verwacht verder nog geen uier ofzo. Las nog iets van merrie brok. Hier krijgen ze normaal voer tot een maand of twee drie voor uitgerekende datum. Nu een jonge merrie die ik mss naar de keuring wil hebben dus die wordt daar ook voor gevoerd. Overigens vind ik gras nog het beste. Vorig jaar een merrie niet bijgevoerd want ze liepen al buiten (kniehoog gras).
pretty
Geplaatst: 13-02-17 12:11
Dat zal wel Cemlys dat je je handen vol hebt! Ik ben mijn hele kraamtijd amper buitengekomen. Was ook wel geen fijne baby.
Pauk alweer plannen voor dit jaar aan het smeden,én voor volgend jaar.
Leuk Crines,het schiet op. Tegen die tijd zal je ze wel hebben ja. Oh ze is even ver als Nikita zie ik.
Setteli Jazzy zo ongeveer in de veilige zone! Super.
Linda spijtig is dat dan . Ach en als ze groter zouden zijn,zijn ze ook weer hun charmes kwijt,maar ik vind die koppies toch zo leuk.
baudyh
Geplaatst: 13-02-17 12:45
17 dgn te vroeg maar alles volgens het boekje gegaan. Mooi bruin merrieveulen. Miss Roza G.W. Naar haar oma vernoemd.Sir Arie ( grote maat hackney) x Tendens
Even terug van weg geweest.. Wat een hoop berichten .. haha.. heb dagen nodig om bij te lezen denk ik.. Wel snel even overal doorheen gescrollt en wat een boel babynieuws al!! Super leuk!!
Kersverse peetouders: Van HARTE gefeliciteerd!!
Hier zitten we pas op 213 dagen.. En ondanks dat de buik nu echt aardig begint te groeien duurt dat dus nog wel even..
baudyh
Geplaatst: 13-02-17 13:40
Silly1972 schreef:
Wauw wat een knapperd Baudy! Die bles is geweldig. Nog witte benen erbij?
Jazeker 4 x wit erbij
baudyh
Geplaatst: 13-02-17 13:42
linda2008 schreef:
Gefeliciteerd Baudy! op hoe veel dagen zat ze? en had ze al wel duidelijke voortekenen? (ik heb dat even gemist geloof ik )
319 dagen. Ja ze had tekenen hoor. Zaterdag avond had ze iets aan de spenen. Zondag overdag onrustig.
Silly1972
Geplaatst: 13-02-17 13:47
baudyh schreef:
Silly1972 schreef:
Wauw wat een knapperd Baudy! Die bles is geweldig. Nog witte benen erbij?
Vam harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie veulens! Ben benieuwd naar de droogfoto's. 4 witte benen en een bles, wat een droom baudy
Vanmorgen was ik Tiana lekker aan het poetsen en toen zag ik de baby weer bewegen. Mijn hand erop gelegd en ik voelde hem duidelijk bewegen daarna nog even een filmpje gemaakt voor de kijkers thuis. Echt super leuk!
Marije en Baudyh, gefeliciteerd! Mooie aftekeningen!
Silly1972
Geplaatst: 13-02-17 14:05
Liaan, Hoegaat het met haar? Heb je niet een fotootje? En hoe bevalt je nieuwe stal? Goed gevoel bij?
Laatst bijgewerkt door Silly1972 op 13-02-17 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Fotsy
Geplaatst: 13-02-17 14:06
gefeliciteerd baudy
best lastig ja die eerste tijd cemlys, je moet ergens nog een ritme zoeken, maar vooral ook genieten, wie is eigenlijk de volgende met een babyveulen ?
setteli spannend toch al zeg en super dat ze nu in de veilige zone zit
crines volgende week heb je ze misschien al, bij mij heeft het niet lang geduurd.
altijd leuk dat teken van leven he maritb
Laatst bijgewerkt door Fotsy op 13-02-17 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt