Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
R12312 schreef:Zo nog anderhalve maand te gaan. Vanavond ff geregeld dat alles live te volgen is en dus ook op mijn telefoon. Wel zo prettigOverigens voor anderen: Equinovum is echt een aanrader!
kiki1976 schreef:R12312 schreef:Zo nog anderhalve maand te gaan. Vanavond ff geregeld dat alles live te volgen is en dus ook op mijn telefoon. Wel zo prettigOverigens voor anderen: Equinovum is echt een aanrader!
Hoor daar hele goede verhalen over idd.
Heb ze al een tijdje via bokt en facebook gevolgd
BC, de test is dan veelal ok gratis, je betaald alleen voor het bloedafnemen
AniekR schreef:Moet dat alleen wel net kunnen
En router neerzetten om binnen een netwerk te creëren zal misschien nog lukken, kunnen we het iig op meerdere pc's kijken. Maar moet ook nog kijken hoe we het van de schuur naar het huis kunnen krijgen.
AniekR schreef:Luna, heel veel sterkte!![]()
R12312, wou ik ook wel even doen. Maar op hun website staat wel overal expliciet dat er wifi moet zijn, dus heb nog niet heel veel hoop. Lees; er is daar geeneens bekabeld internet, dus er is ook niet "zomaar even" wifi te creërenVandaar de simkaart als hotspot, maar video neemt wel aardig wat data in beslag, dus ga er nog maar niet vanuit dat het betaalbaar is om dat 24/7 te streamen.
Dus dacht, gooi hier ook even een balletje op voor mensen die misschien ervaring hebben met bepaalde situaties/aansluitingen.
AniekR schreef:Ga ik morgen even doen als ik na werk wat tijd hebNu eerst genoeg research gedaan en m'n bedje in, morgen weer een vroege dienst
Enig idee wanneer ze bereikbaar is? Dat 24/7 leek me meer voor in het geval van bevallende merrie's. Zo ver zijn die van mij nog niet